PDA

Bekijk Volledige Versie : google bot geblokkeerd



Citydeals
03/03/12, 14:43
Me website heeft een tijd down gestaan door dos attacks, 4 dagen toen weer 1 dag online en toen weer 2 dagen offline. Ik heb toen cloudflare op me websites gezet. En heb een hoop treads geblokkeerd.

Alleen nu is opeens heel mijn website verdwenen uit google terwijl deze best wel een hoge page rank had.

Ik denk dus dat ik de google bot geblokkeerd heb, heeft iemand het ip adres van de Nederlandse google bot?
Op google kom ik dit tegen maar is van 2006, dus misschien klopt het niet meer:


> host 66.249.66.1
1.66.249.66.in-addr.arpa domain name pointer crawl-66-249-66-1.googlebot.com.

> host crawl-66-249-66-1.googlebot.com
crawl-66-249-66-1.googlebot.com has address 66.249.66.1

Yourwebhoster
03/03/12, 14:51
Me website heeft een tijd down gestaan door dos attacks, 4 dagen toen weer 1 dag online en toen weer 2 dagen offline. Ik heb toen cloudflare op me websites gezet. En heb een hoop treads geblokkeerd.

Alleen nu is opeens heel mijn website verdwenen uit google terwijl deze best wel een hoge page rank had.

Ik denk dus dat ik de google bot geblokkeerd heb, heeft iemand het ip adres van de Nederlandse google bot?
Op google kom ik dit tegen maar is van 2006, dus misschien klopt het niet meer:
De google bot heeft vele IP's.

Tenzij cloudfare dit blokkeerd (volgens mij niet) heeft google gewoon toegang tot je website. Het kan even duren voordat je weer goed in google staat, als je offline bent gaat je score in google ook omlaag.

Citydeals
03/03/12, 15:35
Ik heb alleen handmatig veeeel ip's geblokkeerd,,, ik zie telkens veel treads in cloudflare staan, moet ik ze dan blokken of doet cloudflare dit automatisch?

Citydeals
03/03/12, 16:02
Zit trouwens net te kijken in google, zie ik dat de complete url is verwijderd uit google? Hoe kan dat?

Yourwebhoster
03/03/12, 16:03
Ik heb alleen handmatig veeeel ip's geblokkeerd,,, ik zie telkens veel treads in cloudflare staan, moet ik ze dan blokken of doet cloudflare dit automatisch?
Geen idee, neem aan dat Cloudflare zelf een support desk heeft die je kan helpen.

Citydeals
03/03/12, 16:19
Daar ben ik nu achter gekomen alleen zit trouwens net te kijken in google, zie ik dat de complete url is verwijderd uit google? Hoe kan dat? Als de website een tijd offline is verwijderd google hem dan? Via webmaster tools zie ik niks raars staan over de website, stond eerst echt vet hoog in google...?

Pantsy
03/03/12, 17:55
Het lijkt mij verstandig om contact te zoeken met cloudflare en google zelf, het lijkt erop dat je googlebot geblokkeerd hebt of google heeft je eruit gegooit.

dreamhost_nl
03/03/12, 18:05
Indien je IP-adressen hebt geblokkeerd lijkt het me toch niet zo moeilijk om na te gaan of ze tot Google horen of niet? Zoek ze op via ripe.net en je ziet het gelijk.

Citydeals
03/03/12, 19:30
haha het leuke is alleen dat ik 863 ip's heb geblokkeerd. Ik heb ze nu allemaal unblokt, enkel is me site nog steeds uit google.
Ik denk dat ik even geduld moet hebben, webmastertools geeft echter niks raar aan wat ik best vreemd vind...

dreamhost_nl
03/03/12, 19:52
Indien er externe links naar je web site zijn dan zal deze automatisch door Google worden geïndexeerd en anders zul je 'm weer moeten aanmelden. Indien je de IP-adressen deblokkeerd zal Google niet gelijk je web site gaan indexeren. Hier kunnen zelfs enkele weken overheen gaan.

Citydeals
03/03/12, 19:53
Hmm het enige is dat ik in webmater tools niet verder kan kijken dan: 30 jan. 2012 tot 29 feb. 2012
Terwijl het vandaag 3 maart is. Is dit normaal?

Echt vaag van +/- 2000 unieke bezoekers naar 51

Moc
03/03/12, 20:03
Volgens mij is het woord 'GEDULD' wel een goede... Pfoe

Bart L
03/03/12, 21:35
Wat is het URL dan kijken we even mee of het ergens anders kan zitten

Dezo
04/03/12, 09:25
Wat is het URL dan kijken we even mee of het ergens anders kan zitten

Hofmansadvokaten.nl ?

Citydeals
04/03/12, 23:30
Ja maar dan wel met een C, nee andere website.