PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand van de WHT'ers die ervaringen heeft met ISPsystem.........



drex
02/03/12, 12:47
Is er iemand van de WHT lezers/leden die ervaringen heeft met ISPsystem, gaat niet zo zeer om een mening maar om ervaringen met deze Automation Software.

Alle informatie hierover is zeer welkom.........

Indien je het niet openlijk wilt posten is een PM ook welkom.

Alvast bedankt.
Drex

The-BosS
02/03/12, 16:41
Heb je het dan over het volledige pakket of over een specifiek pakket zoals bill manager, isp manager, vds manager, ...?

drex
02/03/12, 16:55
@The-BosS
Over het volledige pakket.......

The-BosS
02/03/12, 17:15
@The-BosS
Over het volledige pakket.......

Dan kan ik je niet helpen, maar indien je naar WHD.global zou gaan passeer dan anders even langs hun stand. Zijn vriendelijke mensen en zullen je zeker antwoorden op je vragen en een demonstratie geven.

Dreas
02/03/12, 17:29
Wij zijn geintegreerd in die software. Aardige lui, goede responses. Veel meer kan ik alleen ook niet vertellen helaas :)

drex
02/03/12, 19:31
Zou naar WHD.Global toegaan (heb VIP pas) maar ben helaas door omstandigheden verhinderd.....
Lijkt erop dat er niet veel zijn die hier gebruik van maken? (is nog te vers misschien dat er nog iemand komt?)

@The-BosS
Mag ik hier uit op maken dat je bepaalde delen wel gebruikt?
Zo ja, welke en hoe zijn daar je ervaringen dan mee

@Dreas
Toch bedankt

drex
04/03/12, 19:07
Is er niemand hier die dit in gebruik heeft?

The-BosS
04/03/12, 20:18
@The-BosS
Mag ik hier uit op maken dat je bepaalde delen wel gebruikt?
Zo ja, welke en hoe zijn daar je ervaringen dan mee

Heb tot voor kort isp manager lite voor windows gebruikt voor een klant, en dat werkte goed, maar windows is natuurlijk niet te vergelijken met linux. Ik zou zeggen download de demo's en ga er eens mee testen, dan weet je direct of het iets is voor je.

drex
05/03/12, 00:33
Gaan we zeker doen, was echter benieuwd of er al iemand ervaringen mee had opgedaan?
Blijkbaar niet......

Dreas
05/03/12, 09:52
In Nederland leeft het product totaal niet volgens mij. In het buitenland komen we het wel regelmatig tegen, vandaar ook onze integratie. Ik zou het inderdaad gewoon blijven proberen.

drex
05/03/12, 13:25
Des te groter is de uitdaging om het juist te proberen :-))