PDA

Bekijk Volledige Versie : Paysafecard met WHMCS



beservers
24/02/12, 18:56
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met Paysafecard te integreren met WHMCS of bestaat hier een betrouwbare module voor?

Dezo
24/02/12, 19:43
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met Paysafecard te integreren met WHMCS of bestaat hier een betrouwbare module voor?

Via Pay.nl kan het of http://shop.spletnisistemi.si/en/paysafecard-payment-gateway-for-whmcs-eng.html

beservers
24/02/12, 20:08
Was deze module ook tegengekomen maar ik vind er weinig reviews over. Misschien toch proberen.

Smashmint
24/02/12, 22:53
Wij accepteren Paysafecard via Mollie, wij hebben hier zelf een module voor gescript, niet heel moeilijk.

wybovdme
25/02/12, 00:15
@creativets

Is het ook mogelijk dat wij die module ook kunnen gaan gebruiken, wij zijn hier namelijk hard naar opzoek?

Smashmint
26/02/12, 20:55
Ik zal volgende week eens kijken of ik de module kan documenteren en hoe ik deze eventueel ga publiceren.

joriz
26/02/12, 21:00
Is Paysafecard integreren überhaupt de moeite waard? Je betaald veel transactiekosten. Tot nu toe rekenen wij op geen van de betaalmethode extra transactiekosten. Met het percentage wat Paysafecard rekent zou dit vanuit ons uit al nodig zijn waardoor dit al weer een extra drempel wordt voor deze betaalmethode.
Daarnaast heb ik het idee dat Paysafecard enkel door kinderen/jongeren wordt gebruikt (correct me if i'm wrong) en dat iedereen verder wel via iDEAL kan betalen.

Mollie API is trouwens heel duidelijk met PHP voorbeelden. iDEAL hadden we dus zo geïntegreerd. Neem aan dat Paysafecard via Mollie dus ook zeer gemakkelijk in WHMCS is te integreren.

beservers
26/02/12, 22:31
Daarnaast heb ik het idee dat Paysafecard enkel door kinderen/jongeren wordt gebruikt (correct me if i'm wrong) en dat iedereen verder wel via iDEAL kan betalen.


Bij ons is er de laatste maanden veel vraag naar. Natuurlijk gaat het hier over jongeren die een gameserver of voiceserver willen huren.
Voor onze "volwassen" klanten en business klanten heeft dit natuurlijk geen meerwaarde.

Smashmint
27/02/12, 02:01
Is Paysafecard integreren überhaupt de moeite waard? Je betaald veel transactiekosten. Tot nu toe rekenen wij op geen van de betaalmethode extra transactiekosten. Met het percentage wat Paysafecard rekent zou dit vanuit ons uit al nodig zijn waardoor dit al weer een extra drempel wordt voor deze betaalmethode.
Daarnaast heb ik het idee dat Paysafecard enkel door kinderen/jongeren wordt gebruikt (correct me if i'm wrong) en dat iedereen verder wel via iDEAL kan betalen.

Mollie API is trouwens heel duidelijk met PHP voorbeelden. iDEAL hadden we dus zo geïntegreerd. Neem aan dat Paysafecard via Mollie dus ook zeer gemakkelijk in WHMCS is te integreren.

Wij boden Wallie al aan als betaalmethode dus was het logisch dat wij ook Paysafecard zouden gaan aanbieden. Het wordt inderdaad voornamelijk door jongeren gebruikt op een enkeling na, zo hebben wij ook een klant die Paysafecard gebruikt als group/clan pay omdat niet iedereen Ideal of Paypal heeft maar wel iedereen zo'n kaart kan halen.

beservers
27/02/12, 16:34
Via Pay.nl gaat het en hebben inderdaad een plug-in voor WHMCS. Spijtig genoeg kunnen zijn deze diensten enkel aanbieden aan bedrijven in Nederland.
Dus even verder kijken naar een andere oplossing.

Smashmint
27/02/12, 22:03
Via Pay.nl gaat het en hebben inderdaad een plug-in voor WHMCS. Spijtig genoeg kunnen zijn deze diensten enkel aanbieden aan bedrijven in Nederland.
Dus even verder kijken naar een andere oplossing.

Al gekeken naar Paysafecard via mollie.nl ? Als je nog even een weekje geduld hebt dan hebben wij onze eigen ontwikkelde module klaar om te publiceren.

Dezo
27/02/12, 22:27
Via Pay.nl gaat het en hebben inderdaad een plug-in voor WHMCS. Spijtig genoeg kunnen zijn deze diensten enkel aanbieden aan bedrijven in Nederland.
Dus even verder kijken naar een andere oplossing.

Via Icepay kan het wel.

Smashmint
27/02/12, 23:07
Via Icepay kan het wel.

Yupp, maar ze dan hebben dan weer geen WHMCS module.

wybovdme
18/03/12, 12:25
@creativets nog een weekje zei je? heb je de module al gepubliceerd?

Smashmint
18/03/12, 14:05
Sorry, het is er bij ingeschoten, we hebben nu even andere punten op ons lijstje.

wybovdme
26/03/12, 20:48
Gaat dat nog op korte termijn gebeuren, ik zou hier namelijk zeer veel intresse in hebben:)

voxelhost
26/11/12, 20:42
Hoeveel vragen jullie voor die module? €50?

Mvg,

Martijn Riemers

patrickekkel
05/12/12, 23:51
Wij zijn vandaag gestart voor het ontwikkelen van een whmcs paysafecard module. maar wel 1 die rechtstreeks naar paysafecard zelf gaat en niet via een psp

CT0
02/02/13, 17:32
@patrickekkel, is het plan om die module te ontwikkelen nog doorgegaan?

Mocht je een planning hebben en een prijs indicatie dan hoor ik het graag!

voxelhost
14/02/13, 18:19
Dat ik jou nog is zou treffen op dit forum :P

Wij hebben ook een PaySafe module gemaakt die ik best wil verkopen. Add me op skype ;)

CT0
27/02/13, 17:48
Mochten er liefhebbers zijn voor de PaySafeCard via Mollie module voor WHMCS dan stuur een PM want wij hebben hem draaien en willen hem best met jullie delen :-)