PDA

Bekijk Volledige Versie : Problemen DOCDATA (Tripledeal) buitenland?



Ronald2
07/02/12, 15:12
Hallo,

Sinds een poosje gebruiken wij Docdata (voorheen Tripledeal) voor onze Belgische website en dat leek allemaal prima te gaan. Voor Nederland gebruiken wij IDEAL van een andere partij.

Sinds kort hebben we ook onze Duitse website geopend en ook daar gebruiken we Docdata; dat leek ook allemaal goed te gaan totdat wij af en toe telefoontjes kregen van Duitse klanten die wel wilde betalen; maar die simpelweg gewoon niet verder kwamen in de omgeving van Docdata. We hebben nu al zo'n 8 tot 9 telefoontjes gehad; dus het kan geen toeval meer zijn.

Bij DOCDATA krijgen we niet echt hulp "we zien wel dat er een payment cluster ID (of hoe dat ook heet) aangemaakt is, maar voor de rest zien we niets".

Drie vragen:
1. bij wie komt dit bekend voor?
2. is er een oplossing?
3. wat zijn de alternatieven? Multisafepay?

Bedankt!

Docdata
08/02/12, 11:45
Beste Ronald,

Ik wil je graag helpen, maar daarvoor heb ik meer gegevens nodig.
Zou je mij een email kunnen sturen: marketing@docdatapayments.com, dan ga ik het verder voor je uitzoeken en zorgen dat we met een oplossing komen!

Met vriendelijke groet,
Esther Rietveld

Docdata Payments

chielsen
09/02/12, 23:34
Ik weet dat bij adyen iig duiters prima kunnen betalen.

Jos88
06/06/12, 16:51
ik weet dat dit topic oud is maar wil graag reageren omdat docdata normaal helemaal nergens op reageert merken we, maar wel opeens op een forum verschijnt, mijn advies docdata , ver van wegblijven, arrogante onderneming met totaal geen enkel hulp vaardigheid als je klant bent

Jos

Dreas
07/06/12, 12:28
Wij hebben wel goede ervaringen met hun betaal methoden/service.

dreamhost_nl
07/06/12, 15:32
ik weet dat dit topic oud is maar wil graag reageren omdat docdata normaal helemaal nergens op reageert merken we, maar wel opeens op een forum verschijnt, mijn advies docdata , ver van wegblijven, arrogante onderneming met totaal geen enkel hulp vaardigheid als je klant bent

Jos

Misschien handig als je zoiets ook onderbouwt aan de hand van een voorbeeld.