PDA

Bekijk Volledige Versie : Migratie Plesk naar DA -hulp gezocht



Anoniem
04/02/12, 12:55
Ik moet 2 sites migreren van Plesk naar DA, is er iemand die hier ervaring mee heeft en tips heeft of dit kan uitvoeren?

Bedankt

PeterT
05/02/12, 01:01
Ik moet 2 sites migreren van Plesk naar DA, is er iemand die hier ervaring mee heeft en tips heeft of dit kan uitvoeren?

Bedankt

Ik heb hier meer dan genoeg ervaring mee. Neem even contact op voor meer info :-) Laat daarbij even weten of er specifieke instellingen zijn.

Huib
05/02/12, 11:35
Welke Plesk is het? Als het 8, 9 of zelfs nog 7 is heb ik een script voor je die je kan gebruiken. Voor meer info pm

websiteondemand
05/02/12, 23:20
Niet lullig bedoelt hoor , maar ik lees "2 sites" en niet "2 servers"

files ftp'en van oud naar nieuw, sql dump en import, path wijzigen in je config files en go. is niet echt specifiek plesk - cpanel ding maar meer een ding: waar draaien de sites mee. (bvL joomla, wordpress , etc)

dus de vraag : wil je het laten uitvoeren tegen een bepaald tarief ? of mag ik je er zo doorheen praten... ;-)

hoor her wel.

^a

NWO
06/02/12, 16:36
Eigenlijk alles is eenvoudig te doen behalve de mail.
Tip hiervoor: Haal alles binnen met POP en zet daara via IMAP alles op de nieuwe server.

Wanneer je slim bent edit je de host file op je computer zodat alles bij de omschakeling direct werkt!
Voor meer hulp wil of zelfs alles wil laten doen ik best helpen tegen een kleine vergoeding. Ons basis tarief is: € 20,- per kwartier (incl. BTW)

@Huib; als je een tool hebt moet je eens denken aan commercieel gebuik! Ik heb ook wel interesse.

websiteondemand
07/02/12, 15:47
net even mail copy slag gedaan plesk cpanel. geen problemen.... maja wel toegang tot filesystem nodig natuurlijk....