PDA

Bekijk Volledige Versie : .com enz registreren zonder creditcard



alpenszene
15/02/03, 23:07
Hallo,

ik ben van plan om: .com .net .org .biz .info enz zelf te gaan bestellen.
nou vraagt prenames voor elke wijziging 3-5 euro en dat stuit me een beetje tegen de borst.

Nou wil ik graag weten of er sites zijn net als openSRS enz. waar ik domeinen kan bestellen ZONDER dat ikmet een creditcard hoef te betalen, maar met bijvoorbeeld een tegoed of per maand achteraf.

Alvast Bedankt!

AlpenSZENE

Web123.nl
15/02/03, 23:17
Je kan bij ons domeinen registreren, dan betaal je via een factuur achteraf. Voor wijziging van de contactgegevens brengen wij geen kosten in rekening, bij de verhuizing betaal je alleen de eenmalige administratiekosten.

Je kunt ook bij www.onlinenic.com terecht. Tot nu toe hebben wij enkel betaald voor de registratie van een domein, niets voor verhuizen, wijzigen e.d.

En volgens de website hoef je niet perse via CC te betalen:

The easiest and quickest way to add funds is using your credit card (we accept Visa, Master Card, Discover and American Express). You can also wire funds to OnlineNIC by bank transfer

Hier heb je een tegoed waar je betalingen vanaf gaan.

alpenszene
15/02/03, 23:40
Hmm die bankoverboeking ziet er wel vaag uit, maar is er niet nog een bedrijf in NL die dit ook doet (net als prenames maar dan goedkoper)???

Web123.nl
16/02/03, 14:23
Misschien kun je aangeven wat PreNames kost.. :)
Overigens is die bankoverboeking niet vaag, maar wel omslachtig. Daarom is de creditcard waarschijnlijk uitgevonden ;-p

Desmond
18/02/03, 13:41
Je kunt ook via Xventus Networks domeinen bulken.
Je betaald bijvoorbeeld € 140 euro en dan heb je 10 com/net/org domeinen tegoed. Een NS wijziging, een contact wijziging oid zijn dan gratis.
Als je dus bv. 4 .com adressen geregged heb (of net/org) heb je nog 6 'credits'.

Ieder domein is tussen de 12 en 24 uur online.

Mvg
Desmond