PDA

Bekijk Volledige Versie : Hulp nodig bij mijn website snap er geen snars van



Dwars
09/01/12, 12:18
Hallo allemaal, Ik ben nieuw en a-niet handig blijkbaar met mijn nieuwe webshop pagina's. In mijn ogen niet gebruiks vriendelijk. Ik heb een eigen domeinnaam en site voor een webshop. Alleen snap ik niet hoe ik de foto's met prijzen in die webshop krijg. Er staat nu ook een filter in de linker kolom die ik er niet meer uitkrijg. Zijn er mensen met ervaringen bij shoppagina.nl :eek::w00t::huh::huh::huh:

SF-Jeroen
09/01/12, 12:26
Misschien staat het in de handleiding?

http://www.shoppagina.nl/data/upload/files/shoppagina_handleiding.pdf

Spyder01
09/01/12, 12:27
Hallo allemaal, Ik ben nieuw en a-niet handig blijkbaar met mijn nieuwe webshop pagina's. In mijn ogen niet gebruiks vriendelijk. Ik heb een eigen domeinnaam en site voor een webshop. Alleen snap ik niet hoe ik de foto's met prijzen in die webshop krijg. Er staat nu ook een filter in de linker kolom die ik er niet meer uitkrijg. Zijn er mensen met ervaringen bij shoppagina.nl :eek::w00t::huh::huh::huh:

Voor dat soort vragen zit je hier verkeerd, ze hebben wellicht een faq of een andere manier om met hun contact op te nemen.

Tim.Bracquez
09/01/12, 12:51
Even gewoon met hun contact opnemen: http://www.shoppagina.nl/contact.html

wybovdme
21/01/12, 19:56
MOD EDIT: zo werkt het niet op WHT

Thijsvdbrink
23/01/12, 09:12
Hey pantsy,

Hoe werkt het dan niet? zo leer ik het natuurlijk nooit. ;-)
(hint, edit eventuele @ of andere data, maar laat het concept van het overtredende bericht intact)

WebD
23/01/12, 09:57
Dwars,

Is dit inmiddels gelukt?

Uit de handleiding:

Onder het tabblad Prijs kunnen aangepaste prijs instellingen opgegeven worden die op alle producten in
de categorie van toepassing zijn. Zo kunt u hier een bepaalde korting op alle onderliggende producten
geven of specifieke verzendkosten instellen.
Per 27 september 2011 is er een nieuwe verzendmethode, zie hiervoor kopje 1.4

---

Een product kan een of meerdere afbeeldingen bevatten. Via het tabblad Afbeeldingen kunt u deze
toevoegen. Afbeeldingen die zijn toegevoegd kunnen eenvoudig weer verwijderd worden via het rode
kruisje dat zich achter elke afbeelding bevindt. Door uw muis op het blok van iedere afbeelding ingedrukt
te houden, kunt u de volgorde van de afbeelding aanpassen.

Pantsy
23/01/12, 13:13
Hey pantsy,

Hoe werkt het dan niet? zo leer ik het natuurlijk nooit. ;-)
(hint, edit eventuele @ of andere data, maar laat het concept van het overtredende bericht intact)

Ik begrijp je, maar een tikkeltje te veel vragen naar de bekende weg ;) Er mogen geen diensten worden aangeboden buiten de aanbieding fora's, simpeler kan niet.