PDA

Bekijk Volledige Versie : Problemen met dedicated server Help



DieterD
07/01/12, 00:23
Ik weet niet of ik in de juiste forum ben als dat het geval is sry verplaats het naar het juiste ok :

Mijn probleem is ik heb een dedicated server gehuurd(zonder support) en ik wil daar gameservers op en een gamepanel maar als ik gamepanel installeer geeft hij mij de volgende errors als iemand mij kan helpen aub thx:

errors ;Server connection failed:

Unable to connect to the Remote IP Address and Port - gamepanelx
Connection Error!
Unable to connect to box with SSH. - swiftpanel

Nothing for the requests appear in the php error log or secure log and it is not blocked by iptables.

als iemand mij zou kunnen helpen alvast bedankt

Jimmy1987
07/01/12, 00:45
Helaas heb ik net vandaag mijn glazenbol op kantoor laten liggen.

Afijn nu even zonder gekheid, de informatie die je geeft is wel echt summier. Eerst heb je het over gamepanel, dan zie ik staan swiftpanel en gamepanelx.

Swiftpanel zegt dat deze niet met ssh kan verbinden, waardoor is voor ons gokken, staat je firewall dicht? Andere ssh poort?
Het enige wat gamepanelx zegt is dat hij niet kan verbinden daar kan ik zo niets mee. Kijk eens in je logs en dan niet php log of dat secure log maar in je syslog bijvoorbeeld.

patrickekkel
07/01/12, 00:56
Werkt swiftpanel niet met de php modulle ssh2 ???

DieterD
07/01/12, 13:24
Nee er is er iemand aan bezig maar swift panel werkt dus niet ik blijf een error krijgen nu heeft hij dus gamepanel geinstalleerd maar dat werkt ook niet dit is dus van gamepanelx ;Server connection failed:

Unable to connect to the Remote IP Address and Port - gamepanelx
Connection Error!

en deze error was van, het swiftpanel;Unable to connect to box with SSH. - swiftpanel hierop kreeg ik dust eerst de error van ssh2 maar nu geeft hij deze