PDA

Bekijk Volledige Versie : opzoek naar een vps server



remkot
18/12/11, 04:44
Beste,
Ik weet niet of ik het in de goede zet, maar waag een poging.


Ik zoek een betrouwbare vps, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik ben opzoek naar een vps waarbij ik eenvoudig in kan loggen via de remote control van windows. (dus een windows vps).

Ik heb een lunix op dit moment (unmanaged) maar snap er geen hout van, en heb deze opgezegd.

Ik heb eerder een windows dedicated server gehad om games te draaien, vandaar dat ik graag weer naar de windows wil omdat ik daar “iets” ervaring in heb.

Wat wil ik:
Ik wil er teamspeak3 op draaien en 4 websites.
2 die echter 4 a 5 bezoekers per dag hebben en 2 die rond de 20 bezoekers per dag hebben dus echter geen groot verbruik.

De rede waarom ik een vps wil hebben omdat ik voor mijn websites poorten wil openen naar eigen keuze, en zo alles onder 1 dak kan onderbrengen.

Mijn wens is rond de €10,- maar dat gaat echter niet echt lukken met windows als ik het zo allemaal op internet bekijk.

Wat kunnen jullie mij aanraden?

Belangrijkste punten zijn:

1. Betrouwbaar
2. Niet te duur
3. Windows
4. En remote desktop
5. Overal bij kunnen (poorten openen ect.)
6. MYSQL eigen beheer (geen limiet)


Alvast bedankt!

Gr
Remko

Yourwebhoster
18/12/11, 09:08
Voor €10.00 kan je misschien een Windows licentie krijgen, verder dan dat zal je er niet mee komen. Tevens is het verstandig om meer geheugen voor Windows te nemen dan je nodig zou hebben voor Linux: Windows is een zwaarder systeem.

Dit is een webhosters forum dus je zal van iedereen horen het is betrouwbaar bij ons,ende punten die je hebt kan iederee0n aanbieden meteen Windows VPS. De vraag is echter tot hoeveel kan je je budget oprekken?

ionline
18/12/11, 14:03
10,- is idd. een klein budget en lijkt niet echt realistisch. Voor $24,- (momenteel zo'n 19,-) heb je bij VPSland.com een Windows VPS met 1Gb geheugen en 20Gb diskspace. Veel goedkoper heb ik ze nog niet gezien.

patrickekkel
18/12/11, 19:28
Ik lees 2 punten die normaal gesproken niet samen kunnen

1. Betrouwbaar
2. Niet te duur

Vaak als je iets betrouwbaars moet hebben, Betaal je wel iets meer.

En gezien een Windows licentie zit je ook nog met het punt wat van licentie je wil hebben ?
heb je genoeg aan een SAL Licentie of moet men per CPU een licentie afgeven.
in beide gevallen ben je meer dan 10 euro per maand kwijt

en dan zit je nog met punt 6

6. MYSQL eigen beheer (geen limiet)

Wil je MySQL gebruiken of de mysql 2008 van Microsoft ?

MySQL is gratis in gebruik (open source)
en Microsoft SQL 2008 kost ook weer geld voor de licentie

EliteSwitch
20/03/12, 14:19
Er zijn voldoende aanbieders die betrouwbaar zijn en die ze aanbieden rond de €18-20 per maand incl. een Windows Server 2008 licentie. Er zit veel verschil tussen VPS aanbieders! Je wilt zelf betrouwbaarheid, dus ga voor je eigen ook echt vergelijken en neem mee dit mee in je overwegingen!