PDA

Bekijk Volledige Versie : Modelovereenkomst voor website overname



Pasqualis
13/12/11, 11:52
Beste mensen,

Ik sta op het punt een complete website over te nemen incl. domeinnaam, dbase, userbase, scripts etc.
De overname wil ik uiteraard vastleggen in een contract.

Kan iemand mij misschien helpen aan een voorbeeld overeenkomt?

The-BosS
13/12/11, 13:15
Beste mensen,

Ik sta op het punt een complete website over te nemen incl. domeinnaam, dbase, userbase, scripts etc.
De overname wil ik uiteraard vastleggen in een contract.

Kan iemand mij misschien helpen aan een voorbeeld overeenkomt?

Notaris, advocaat, ict-recht, belangen vereniging, google, ...

hostingpower
13/12/11, 15:05
Ligt een beetje over wat voor bedragen we praten maar anders zal je toch beter even kunnen stappen naar advocaat/notaris en daar een dergelijke overeenkomst te laten opstellen, wellicht kan je accountant hier ook nog een rol in spelen i.c.m zijn connecties.

Pasqualis
13/12/11, 15:12
Dank voor de reacties.
Het gaat hier slechts om een kleine overname tussen twee particulieren, dus een notaris, advocaat etc is in dit geval niet nodig.
Een simpele overeenkomst met daarin wat belangrijke punten zou voldoende zijn. :)

Mikey
13/12/11, 15:15
Dank voor de reacties.
Het gaat hier slechts om een kleine overname tussen twee particulieren, dus een notaris, advocaat etc is in dit geval niet nodig.
Een simpele overeenkomst met daarin wat belangrijke punten zou voldoende zijn. :)

En begin eens met een lijst wat jij zoal vind dat belangrijke punten zijn, zodat anderen hier hem aan kunnen vullen.

Ramon Fincken
13/12/11, 17:27
Vergeet eventuele support niet .. zijn er handleidingen? Wie installeert het? Logins? etc etc..