PDA

Bekijk Volledige Versie : nbrix



Williy
16/11/11, 15:06
Beste WHT ers,

Ik was reeds op zoek naar een leuke data center i.v.m verplaatsen van mijn servers.
nu heb ik onlangs nbrix te Tilburg gevonden.

Heeft er een van jullie er evaring mee ?
Ik zelf woon er bijna 20 min vanaf (te voet)

Dit lijkt mij een ideeale plek.

maar ik zou graag jullie mening er ook even van weten.
(aangezien hun website behoorlijk kaal is)

t.bloo
16/11/11, 15:14
Volgens een andere poster is het nog niet operationeel, daarnaast is het aan de dure kant. Zie ook http://www.webhostingtalk.nl/colocation/170174-nog-meer-datacentra-delft.html

Misschien is Rijen of Dongen ook dicht bij genoeg?

Williy
16/11/11, 15:21
het maakt vrijwel niet veel uit waar mijn servers zich bevinden maar ik vond in mijn woon gebied best een mooie optie.

maar idd het liefst zou ik het bij een MAN willen hebben.
vanwege de connectiviteit.

dennis0162
16/11/11, 15:39
Ik hoorde laatst van iemand dat NBrix niet door gaat of het nog heel lang gaat duren.

Wij hebben zelf servers in Rijen bij Global-e dat is echt een top datacenter.
Als je een keer wil komen kijken dan kan dat:)

Williy
16/11/11, 15:45
Niet door gaat ? hmm raar aangezien er wel projecten zich daar plaatsvinden.

maar ik zat zelf meer te kiezen tussen: Gyro Center, Globalswitch of concepts-ICT.

Maar bedankt voor de uitnodiging.

HarrietWegloop
21/11/11, 14:15
Is er eigenlijk al veel aanbod in het zuiden als het gaat om datacenters? Of zijn het veel ISP's die (uit noodzaak) een eigen datacenter zijn begonnen?
Wij(The Datacenter Group) zijn zelf natuurlijk druk bezig om van Amsterdam uit te breiden naar Delft vanwege de grote vraag in die regio.

Maar ik was eigenlijk nieuwsgierig of er al veel wordt aangeboden in de omgeving Brabant? En of dat qua connectiviteit dan ook nog steeds interessant is? In Delft krijgen wij al zelfs vaak de vraag hoe "snel" het internet eigenlijk is.

t.bloo
21/11/11, 15:23
Maar ik was eigenlijk nieuwsgierig of er al veel wordt aangeboden in de omgeving Brabant?

Eindhoven, Veldhoven, Rijen, Dongen, Breda, Den Bosch, Waalwijk, Steenbergen...

Boyke
21/11/11, 18:36
Volgens mij gaat NBrIX begin 2012 open en ik ken wel iemand die een aanbieding voor je kan maken.

advandeput
21/11/11, 23:23
vanaf 1 april gaan wij onze diensten aanbieden vanuit NBrIX. Het gaat dus zeker open, we zijn hier nauw bij betrokken. Midden brabantse ondernemers benaderen ons omdat men het fijn vindt dat hun data dicht bij huis zit in Tilburg en niet in het verre Amsterdam.

MOD EDIT:

Spam en link verwijderd

HarrietWegloop
22/11/11, 15:20
Kun jij wat specificaties noemen van het nieuwe datacenter?
Aantal m2, redundantie, connectiviteitsmogelijkheden, etc?

Williy
22/11/11, 15:56
vanaf 1 april gaan wij onze diensten aanbieden vanuit NBrIX. Het gaat dus zeker open, we zijn hier nauw bij betrokken. Midden brabantse ondernemers benaderen ons omdat men het fijn vindt dat hun data dicht bij huis zit in Tilburg en niet in het verre Amsterdam.

MOD EDIT:

Oke dit is best mooi,

Maar wat gaat nbrix bieden, Het is inderdaad leuk dat het in hartje brabant is.
maar gaat het ook iets worden ?

Waarom eigenlijk pas 1-april ?

Apoc
22/11/11, 16:31
Oke dit is best mooi,

Maar wat gaat nbrix bieden, Het is inderdaad leuk dat het in hartje brabant is.
maar gaat het ook iets worden ?

Waarom eigenlijk pas 1-april ?

Is het niet een idee als je gewoon contact opneemt met de initiatiefnemers van nbrix? Die kunnen je vast meer vertellen.