PDA

Bekijk Volledige Versie : Shared hosting met pdftotext en antiword



slagendijk
11/11/11, 12:43
Voor een nog te ontwikkelen website, wil ik bezoekers de mogelijkheden geven om een PDF of Word bestand te uploaden met een CV, die vervolgens doorzoekbaar moet zijn. Dit wil ik oplossen met pdftotext en antiword. Weet iemand hier toevallig wat hostingbedrijven die deze tools via PHP beschikbaar hebben? Veel hostingbedrijven staan namelijk het aanroepen van command-line tools via shell_exec niet toe, of hebben de genoemde tools niet geïnstalleerd.

CT0
12/11/11, 13:48
Shared hosting verwacht ik niet dat je snel zult vinden, maar met een VPS zou je dit wel kunnen realiseren.

Pantsy
12/11/11, 17:48
Ik vrees dat je ook zal moeten uitwijken naar een kleine omgeving (vpsje) zo dat je alles beschikbaar kan en zal hebben wat je nodig hebt. De gemiddelde shared hosting hoster zal zulke modules niet voor je configureren in de php configuratie (los van het feit of ze dat ook daadwerkelijk kunnen).

t.bloo
12/11/11, 20:35
Dat antiword kan niet met moderne docx bestanden overweg, dus daar heb je iets anders voor nodig (het is xml). Overigens heb ik dat allemaal wel draaien op 1 van mijn shared servers, dus het bestaat wel (maar ik ben dan ook geen gemiddelde shared hoster blijkbaar :))

vDong
13/11/11, 02:50
Daar kan je op zich omheen door een cronjob hiermee aan de gang te laten gaan.

Ben je niet bezig met je aan het focussen op 1 oplossing, terwijl je zou moeten kijken naar elke manier van je originele probleem je kan oplossen?