PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe Bedrijfsnaam



hekkelmanit
21/10/11, 22:32
Hallo,

Ik zou me als eerste even voorstellen.
Ik ben eigenaar van Hekkelman I.T. te Westervoort.
Wij zijn een bedrijf dat Computers levert van allerlei merken,Grootschalige netwerken aanleggen bij
bedrijven etc etc
Nu doen wij ook al geruime tijd hosting onder onze handelsnaam,nu willen we dit graag apart gaan
aanbieden/verkopen. nu ook met colocated hosting etc.
Hebben hier dus een pakkende naam voor nodig! Wie heeft er een idee en denkt ik wil dat mijn naam wordt gebruikt. laat het horen ?


Alvast bedankt

Met Vriendelijke Groet,

Nouche Hekkleman
Hekkelman I.T.

Pur
22/10/11, 08:49
Hallo,

Ik zou me als eerste even voorstellen.
Ik ben eigenaar van Hekkelman I.T. te Westervoort.
Wij zijn een bedrijf dat Computers levert van allerlei merken,Grootschalige netwerken aanleggen bij
bedrijven etc etc
Nu doen wij ook al geruime tijd hosting onder onze handelsnaam,nu willen we dit graag apart gaan
aanbieden/verkopen. nu ook met colocated hosting etc.
Hebben hier dus een pakkende naam voor nodig! Wie heeft er een idee en denkt ik wil dat mijn naam wordt gebruikt. laat het horen ?


Alvast bedankt

Met Vriendelijke Groet,

Nouche Hekkleman
Hekkelman I.T.

Bij o.a. Brandsupply kun je een wedstrijd uitschrijven voor een bedrijfsnaam. Lijkt me dat je hier geen nuttige reacties gaat krijgen.

YolkNet
22/10/11, 08:53
Waar moet de naam aan voldoen? Maximaal aantal letters of woorden? Internationale betekenis? Een anagram?

Spyder01
22/10/11, 10:40
Ik zou zeggen waarom maak je er niet Hekkelman Hosting van, lekker simpel en past mooi bij de IT varriant.

cfmweb
22/10/11, 10:45
Of op zoek gaan naar een naam die uitspreekbaar is en (nog) niets betekent.
Denk aan zoiets als sizz bijvoorbeeld.
Je kunt de lijsten op domeinfreak.nl eens in de gaten houden of er zoiets vrijkomt uit quarantaine en die proberen te registreren.
Natuurlijk moet je wel even kijken wat voor historie er dan aan zo'n domein kleeft, je wilt niet met de verkeerde dingen geassocieerd worden.

Mas
22/10/11, 14:44
MOD EDIT: verkapte spam en is geen verkoop fora!

BReady
22/10/11, 16:00
Ik zou zeggen waarom maak je er niet Hekkelman Hosting van, lekker simpel en past mooi bij de IT varriant.
Ik dacht precies hetzelfde. Daarnaast komt de naam "Hekkelman" terug en dat is vertrouwd voor je huidige klanten.

t.bloo
22/10/11, 22:06
en het allitereert ook lekker!

Bart L
22/10/11, 23:16
Ja zo slecht is Hekkelman Hosting niet.

vDong
23/10/11, 01:55
Hebben hier dus een pakkende naam voor nodig! Wie heeft er een idee en denkt ik wil dat mijn naam wordt gebruikt. laat het horen ?

Hier moet je dus echt zelf over nadenken, het is iets waar je nog een lange tijd aan vast zit, dat wil je echt niet overlaten aan wat reacties op een forum.

Mijn voorstel: Ga een avondje zonder PC buiten zitten met een wijntje/biertje/iets sterkers* (eventueel met anderen) en ga eens brainstormen.

* doorstrepen wat niet wenselijk is

hekkelmanit
24/10/11, 22:52
Hier moet je dus echt zelf over nadenken, het is iets waar je nog een lange tijd aan vast zit, dat wil je echt niet overlaten aan wat reacties op een forum.

Mijn voorstel: Ga een avondje zonder PC buiten zitten met een wijntje/biertje/iets sterkers* (eventueel met anderen) en ga eens brainstormen.

* doorstrepen wat niet wenselijk is

inderdaad lijkt mij ook de beste oplossing uiteindelijk.
Het is toch iets waar je wat langer mee moet gaan werken.