PDA

Bekijk Volledige Versie : Snel een makkelijke overzichtelijke website in de lucht



SK.
19/10/11, 11:39
Ik wil graag snel een makkelijke en overzichtelijke website in de lucht schieten.

- Een site waarvan de achtergronden, kleuren, logo's makkelijk te maken/wijzigen zijn.
- Een site waarvan de menu'tjes makkelijk te maken zijn

Is STRATO hiervoor een goede oplossing? Zo nee, welke hoster is beter? (Prijs-kwaliteit speelt een rol)

patrickekkel
19/10/11, 11:41
je zal dan moeten gaan werken met een sitebuilder !
ik weet niet of strato dat aanbiedt

Piwi-Web
19/10/11, 12:01
Neem ergnes een hostingpakketje en knal Joomla erop. Download ergens een gratis template en je bent klaar ;)

Maargoed, zoek een op 'sitebuilder hosting' op google en je vindt wel wat :) Ik neem in ieder geval niet aan dat je naar iets professioneels op zoek bent

SK.
19/10/11, 12:18
STRATO werkt volgens mij idd met standaard templates he? Ik ben niet op zoek naar iets professioneels idd, maar het moet er natuurlijk wel appetijtelijk uitzien.

Apoc
19/10/11, 15:01
Ik wil graag snel een makkelijke en overzichtelijke website in de lucht schieten.

Dan zou ik zeker een cloud oplossing overwegen.

Om even serieus te reageren: zoek eens op het woord CMS. Je kunt een dergelijk systeem (Wordpress, Joomla, ...) bij vrijwel iedere hoster onder brengen.

cfmweb
19/10/11, 23:57
Een hoster die een scriptinstaller zoals Installatron aanbiedt bij zijn pakketten zoeken.
Met Installatron Wordpress installeren. In Wordpress een leuke template downloaden.. klaaaar.

Youtube filmpje: Wordpress installeren met installatron (http://www.youtube.com/watch?v=Mc5r8xPKyZA)

Natuurlijk zijn er ook bedrijven (kuch) die graag een unieke Wordpress template voor je maken..

verwijderd
29/01/13, 23:57
MOD EDIT: ikke nie snap

dreamhost_nl
30/01/13, 10:50
Installatron, Softaculous en Fantastico zijn allemaal auto-installers die dit voor je uit handen kunnen nemen.