PDA

Bekijk Volledige Versie : een paar vraagjes :-)



Anoniem
15/02/03, 00:49
Hallo PartyPeople,

Even een paar vragen ik wil NOG een dedicated server heb een Sun Cobalt Raq4r maar wil er nog 1 bij hebben vanwege de groei die we waarschijnlijk gaan door maken iemand een alternatief maximale prijs 200 euro per maand....

HostingworX
15/02/03, 00:56
Stuur me even een mailtje of een PM, ik kan je heel leuk aanbod doen.

thomas
15/02/03, 01:05
mail me is eens op thomas@fast-is.nl dan kan ik wel wat regelen denk ik.

4uhosting
15/02/03, 02:48
Stuur een mailtje aan dominic@4uhosting.nl
wij kunnen je wel een intressant aanbod doen.

Anoniem
15/02/03, 21:57
hij mag dicht keuze is gemaakt :) :D

superior-is
15/02/03, 22:17
En wie is de gelukkige of blijft dat geheim? :)

Anoniem
15/02/03, 22:46
Nou mijn keuze is gevallen op ...HostingworX

Web123.nl
15/02/03, 23:52
Hostingworx: ondersteunen die RAQ's van jullie ook ASP en frontpage?
Zie ook deze thread: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=1523

Shr3d
16/02/03, 00:38
Standaard ondersteunen RaQ's ASP toch wel ja? frontpage weet ik zo niet.

Anoniem
16/02/03, 00:48
jep de raq's ondersteunen ASP en Frontpage

HostingworX
16/02/03, 02:58
Origineel geplaatst door thehunter
Hostingworx: ondersteunen die RAQ's van jullie ook ASP en frontpage?
Zie ook deze thread: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=1523

Cobalt RaQs ondersteunen standaard
ASP en frontpage. Of bedoel je soms onze eigen serverlijn ? Daar kunnen we alles op installeren wat je wil, dus ook Chilisoft ASP.

Domenico
16/02/03, 03:34
Sinds wanneer ondersteunen RAQ'S standaard ASP? Je hebt daar op zijn minst toch wel Sun[tm] ONE Active Server Pages (voorheen Sun Chili!Soft ASP) voor nodig en 100% werkt dat ook niet btw (heb ik ooit zelf mogen ervaren).

Verder niet zo schokkend ofzo maar gewoon even ter informatie. :D

HostingworX
16/02/03, 12:07
Weet je soms niet dat bij de RaQ550 etc Sun ONE ASP standaard geinstalleerd is ? Dus wordt het wel standaard ondersteund. En mijn ervaring zeg dat het wel goed werkt. Alleen kan je geen access databases gebruiken.

Domenico
16/02/03, 16:41
Origineel geplaatst door HostingworX
Weet je soms niet dat bij de RaQ550 etc Sun ONE ASP standaard geinstalleerd is ? Dus wordt het wel standaard ondersteund. En mijn ervaring zeg dat het wel goed werkt. Alleen kan je geen access databases gebruiken.

Ja bij die configuratie wel maar bij de andere RAQ's niet (thread starter heeft het over een Sun Cobalt Raq4r). Ik wil je ook helemaal niet afvallen maar mijn ervaring is anders en mijn mening is dan ook dat als je echt met ASP wil werken je toch echt een windows server moet nemen. Zijn er hier mensen die daar anders over denken?

Maakt verder niets uit want ik denk dat mensen niet voor een RAQ gaan om ASP te gebruiken.

ProServe
16/02/03, 17:35
Domenico:
Even ter info, alle RaQ's vanaf de RaQ4 en up hebben standaard Chilisoft ASP geinstalleerd. Bij de RaQ3 was dit al mogelijk dmv. een aparte package kopen.