PDA

Bekijk Volledige Versie : Zijn er ervaringen met Linode hier?



vvdven
02/10/11, 11:46
Mij werd linode (http://www.linode.com/) host aangeraden voor een VPs account. Het lijkt mij allemaal erg goed geregeld daar maar was benieuwd of er hier iemand is die ervaringen mee heeft met name vwb snelheid etc voor de Nederlandse markt?

Alvast dank!

dreamhost_nl
02/10/11, 12:05
Waarom zou je je VPS afnemen buiten Nederland als ik vragen mag?

vvdven
02/10/11, 12:12
Zeker:

Ik heb tot nu toe 2 NL vps providers getest en vond dat deze in vergelijking met linode wat karig waren mbt tot de mogelijkheden zoals upgraden vanuit het control panel en daarnaast de uptime.

Ook heb ik de ping / traceroute testen gedaan en linode (UK) was vaak sneller dan enkele NL hosters.

Ik ben geen techneut voor de duidelijkheid maar ik doe mijn best :-)

dreamhost_nl
03/10/11, 12:34
Maak even een topic aan op het advertentieforum en vraag daarbij om een en ander kostenloos te mogen testen, naast uiteraard je eisenpakket. Vast dat je wat binnen Nederland zult vinden tegen even zoveel kosten.
Voor de volledigheid: We bieden geen VPS'en aan en hebben hier dus geen voordeel bij.

Dezo
06/10/11, 09:27
Ik lees niks dan goede reacties over linode. Servers zijn wel unmanaged, dus als je geen techneut bent weet ik niet of het dat is wat je zoekt. Ze bieden ook servers aan in Londen, dus wat snelheid betreft moet je niet vrezen.