PDA

Bekijk Volledige Versie : Nettuning - Problemen



SnIpY
29/09/11, 17:10
Hallo allemaal!

Ik zit met een nogal irritant probleem ivm mijn huidige VPS hosting (nettuning.nl). Sinds gisterenmiddag is de VPS offline gegaan en heeft het bedrijf elke mogelijke communicatie verbinding met de klant afgesneden. Telefoonnummer is offline gehaald en vervangen door een GSM nummer die overigens direct op voicemail springt.

Helpdesk tickets, waarbij staat dat ze ten laatste elke 12 uur beantwoord worden, worden niet beantwoord en de live chat is ook offline. Er wordt ook niets gecommuniceerd (geen melding dat er iets down is, geen melding wat er is, ...). Ik heb via google nog 2 andere telefoonnummers gevonden maar bij beide wordt niet opgenomen.

Dit vind ik dus absoluut geen manier van werken maar is er ook daadwerkelijk iets wat ik kan doen nu? Iemand tips/advies?

patrickekkel
29/09/11, 17:19
Tip 1 Zoek een andere hoster op !

Want een bedrijf die op het moment dat hij problemen heeft alle mogelijkheden om Contact te krijgen afsluit! vindt ik persoonlijk niet betrouwbaar

ik hoop voor jou dat je gehele backups hebt van je vps !

vercom
29/09/11, 17:43
Weet er al iemand wat er mis is.
Ik heb ook al gebeld , sms'en gestuurd, gemaild.
Geen enkele reactie.
Vroeger nooit geen problemen gehad met nettuning.
Maandag was de vps down , en nu al meer dan 24 zonder mededeling of status update.
Wat een service ...

patrickekkel
29/09/11, 20:44
ik mag hopen voor jullie dat je een backup hebt !
en dat jullie zo snel mogelijk opzoek gaan naar een andere hoster

websiteondemand
29/09/11, 23:31
Buiten dat ze alles hosten vanuit een Datacenter te Zwitserland, moet je zeker ook helemaal naar Zwitserland bellen ? Blijft vreemd dat zwitserland met al die geheimen.