PDA

Bekijk Volledige Versie : Concept met potentie



TIM90
15/09/11, 15:39
Beste lezers,

Mijn naam is Tim en ik ben op dit moment 'mijn concept' aan het realiseren. Het gaat om een 'webapp' voor de mobiele telefoon.

Dit laat ik ontwerpen door een professionele ontwikkelaar.

In het kort de webapp gaat mensen navigeren naar een dichtsbijzijnde winkel, gratis en zonder aanmelden. Mijn inkomsten wil ik gaan realiseren door middel van advertenties op de .nl en .mobi site.

Heeft iemand handige tips? Waar moet ik rekening mee houden? ik hoor graag andermans ervaringen....

Zelf heb ik al contact gemaakt met een adverteerder die daadwerkelijk wil gaan adverteren bij mij, Hoe kan ik dit het beste aanpakken? ik heb zelf geen ervaringen met dit onderwerp.

Graag hoor ik van jullie! alvast bedankt

dreamhost_nl
15/09/11, 20:13
Ik wil je niet aanvallen, maar als in je concept een manier ontbreekt om in ieder geval kiet te spelen, dan is je concept m.i. niet volledig genoeg uitgewerkt.

The-BosS
15/09/11, 23:26
In het kort de webapp gaat mensen navigeren naar een dichtsbijzijnde winkel, gratis en zonder aanmelden.

En welke meerwaarde heb je of wil je bereiken tegen over de apps die hier nu al voor bestaan zoals die van google, goudengids, telefoongids, ...

ichat
15/09/11, 23:53
mijn vrag is dit: zit er geen 'fout' in je hele patron...

je maakt een app om iemand naar een winkel te sturen, deze winkel gaat mogelijk geld verdienen (door jouw) maar vervolgens ga je bedrijven de mogelijkheid bieden, potentiele klanten van die ene winkel waar je ze heen wilt sturen... weer weg te snoepen naar hun eigen (online?) winkels...

dan werkt je hele app toch niet...???

ju5t
16/09/11, 13:04
Daar vraagt hij toch allemaal niet om?

ionline
09/10/11, 15:26
Adverteren is een zeer ongunstige manier van inkomsten genereren. Het is altijd kip-ei. De adverteerder wil betalen maar wil daar een doelgroep (bezoekers) voor terug. Daarnaast moet je altijd blijven zoeken naar adverteerders. Beter is te kijken naar een terugkerend verdienmodel. Bijv vanuit de winkels die betalen voor een lead (doorgestuurde klant)