PDA

Bekijk Volledige Versie : POP3.tijd.com server werkt niet meer



Marjoleine
08/09/11, 14:49
Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen want ik krijg mijn e-mails op mijn myonline account niet meer binnen.
Alvast bedankt x

Marjoleine

Domenico
08/09/11, 14:52
Zeg Marjoleine, werkt shift + alle knoppen misschien voor je?

Erik H.
08/09/11, 14:58
Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen want ik krijg mijn e-mails op mijn myonline account niet meer binnen.
Alvast bedankt x

Marjoleine

Ik had een soortgelijk probleem. Kreeg het niet verholpen. Heb mijn pc op de stoep gezet. Werk nu weer gewoon met pen en papier of bij mijn moeder op de pc als ik bij haar ben op donderdag. Deel je verdriet!

Apoc
08/09/11, 15:02
Boodschappenlijstje

1 pak zelfrijzend bakmeel
250 gram boter
200 gram bruine basterdsuiker
1 ei
citroensap
6 goudrenetten
2 theelepels kaneel
3 eetlepels rozijnen



Bereidingswijze

Vet een springvorm in met boter en zet de oven aan op 200 graden C.
Pak een beslagkom en doe daar het pak zelfrijzend bakmeel, de boter, de helft van het ei, suiker en roer dat door elkaar tot een luchtig beslag.
Dek het af en zet het in de koelkast. Schil de appels en snijd ze in partjes. Doe de kaneel erover wat citroensap en een klein beetje bruine suiker.
Pak het deeg uit de koelkast en rol het uit.
Leg dan de helft daarvan in de ingevette springvorm.
Leg daarop de appel met de rozijnen en maak dunne reepjes van de andere helft van het beslag en leg die daar overheen. Strooi als laatste nog wat suiker over de taart.
Vergeet niet om de andere helft van het ei ook daarover te bestrijken en doe die dan in de oven. Doe de taart dan 60 minuten in de oven. laat hem als hij klaar is even afkoelen.

Dit geheel stuurt u samen met een briefje op naar uw ISP, dan moet alles goed komen.

pierce
08/09/11, 15:22
[code]Boodschappenlijstje
.

Het resultaat mag er wezen hoor!
9777

Domenico
08/09/11, 15:24
Het resultaat mag er wezen hoor!
9777

Komt die van taarthosting.nl?

pierce
08/09/11, 15:25
Komt die van taarthosting.nl?

Nee, uit de oven.

Domenico
08/09/11, 15:33
Nee, uit de oven.
Ah niets mis met het oven pakket met ongelimiteerde warmte.

Mikey
08/09/11, 15:43
Ik heb iets gemist ?

pierce
08/09/11, 15:45
Ik heb iets gemist ?

Nee hoor, er is nog een stukje over.
9778

Mikey
08/09/11, 15:47
stuur maar op

patrickekkel
08/09/11, 15:50
is het onbeperkt taart of Fair Use Policy ?

pierce
08/09/11, 16:07
De taart is F(L)UT, maar de oven is ongelimiteerd, zowel qua ruimte als warmte.

Spyder01
08/09/11, 16:14
De taart is F(L)UT, maar de oven is ongelimiteerd, zowel qua ruimte als warmte.

Unlimited bestaat niet, zelfs niet de ruimte en de warmte van je oven. Alhoewel, wellicht een goede marketing taktiek :)

Marjoleine
09/09/11, 13:23
Nou hier ben ik echt mee geholpen, bedankt!
Mijn inkomende server is niet meer te vinden en ik krijg een appeltaartrecept,
ik wist niet dat er kindjes op deze site zaten.

TCM
09/09/11, 13:27
Dat is omdat dit een webhoster forum is en niet een helpdesk..
Wij zijn allemaal hosters die hier komen om weg te zijn uit die dagelijkse sleur van problemen met email enzo.

We hebben gewoon allemaal 1 tip voor je: BEL JE HOSTING/INTERNETPROVIDER!!!

Zo en nu taart!

Apoc
09/09/11, 14:03
Nou hier ben ik echt mee geholpen, bedankt!
Mijn inkomende server is niet meer te vinden en ik krijg een appeltaartrecept,
ik wist niet dat er kindjes op deze site zaten.

Wellicht even je oorspronkelijke bericht teruglezen en jezelf afvragen wat wij hier in godsnaam mee zouden moeten..

Erik H.
09/09/11, 14:11
Nou hier ben ik echt mee geholpen, bedankt!
Mijn inkomende server is niet meer te vinden en ik krijg een appeltaartrecept,
ik wist niet dat er kindjes op deze site zaten.

Het is me toch een frappant verhaal wat je hier nu brengt hoor.

Als mijn mobiele telefoon het al een paar dagen niet doet -> dan bel ik mijn mobiele provider
Als mijn televisiesignaal het al een paar dagen niet doet -> dan bel ik mijn kabelmaatschappij
Als mijn website het al een paar dagen niet doet -> dan bel ik mijn webhostingprovider

Maar goed, je hebt nu al een paar dagen een probleem en klaarblijkelijk meld je dat niet bij je leverancier waardoor die ook niet weet dat JIJ een probleem hebt. Vermoedelijk ga je hem uiteindelijk heel boos opbellen dat het al HEUL LANG niet werkt en dat je nu echt boos bent en direct een oplossing wenst. Dat telefoontje probeer je waarschijnlijk ook nog op zondagochtend te doen..... waarom denken mensen tegenwoordig niet meer logisch na?

Het is bijna net zo simpel als het bakken van een appeltaart. Ik moet daar een kanttekening bij maken uiteraard: niemand bakt zulke lekkere appeltaarten als mijn moeder natuurlijk.
Denk dat de gemiddelde leeftijd van de mensen die hebben gereageerd minstens op de 30 moet zitten, dus geen kindjes maar noem ons hooguit jong van geest.

Apoc
09/09/11, 14:18
Het is bijna net zo simpel als het bakken van een appeltaart. Ik moet daar een kanttekening bij maken uiteraard: niemand bakt zulke lekkere appeltaarten als mijn moeder natuurlijk.

Dat trek ik in twijfel. Bij het maken van dit soort statements dien je natuurlijk wel bewijsvoering te leveren. Als taartenautoriteit wil ik de proef wel op de som nemen.

patrickekkel
09/09/11, 14:31
Inderdaad Apoc, zijn er nog plekjes in de jury ? zoja meldt ik mij wel aan.

Ik offer mij wel op voor het goede doel !

t.bloo
09/09/11, 14:39
Als taartenautoriteit wil ik de proef wel op de som nemen.

En mijn vriendin exploiteert zelfs een website over taarten (dus hélémáál relevant voor een hostingforum) dus die moet er natuurlijk ook even een oordeel over vellen! Wel twee stukjes opsturen want een second opinion is van levensbelang in deze branche :D

(on topic: er zijn geen DNS entries meer te vinden voor tijd.com, bel ze eens zou ik zeggen)

patrickekkel
09/09/11, 14:56
http://www.intodns.com/tijd.com

Volgens daar zijn er totaal geen MX Records te vinden

en @t.bloo
Dan vindt ik het net zo netjes dat jullie alle WHT Leden een lekkere appeltaart opsturen

BReady
10/09/11, 20:20
Doe toch eens aardig tegen dit vrouwtje! ;-)

Erik H.
10/09/11, 20:48
Doe toch eens aardig tegen dit vrouwtje! ;-)

Nou hup vooruit dan. Geef dat goede voorbeeld. Gaan wij je niet tegenhouden. Beloofd.