PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: ervaren (freelance) programmeur of bedrijf voor webshop PHP & Mysql



Anoniem
05/09/11, 16:14
Voor het maken van een webshop (voor mijn eigen onderneming) zoek ik een ervaren (freelance) programmeur of bedrijf.

Zelf ben ik ontwerper/programmeur. Waarin meer ontwerper dan programmeur ben. Ik maak gebruik van een combinatie van php/mysql/html/css/jquery/.

Gezien mijn gebrek aan tijd en ervaring wil ik zelf nog niet een aantal vitale functies van een webshop zelf schrijven.

Ik zoek iemand die in php met mysql database een met hedendaagse code overzichtelijk een simpel maar zo veilig mogelijk klant login, registratie en verkoop systeem kan bouwen.

Wij beginnen met het aanbieden van digitale downloads die na betaling (om te beginnen paypal/google checkout) gedownload kunnen worden. Distributie waarschijnlijk via Amazon Cloudfront met of zonder (in overleg/opties) download manager (in browser of los).
Het aantal digitale downloads zal beginnen met 3 a 4 en de komende jaren niet snel boven de 30 komen.

Een grafische backend is niet nodig. En de grafisch voorgeving en programmatuur van de website doen we zelf. Omdat elk product pagina ook een specifieke vormgeving heeft is het veel makkelijker voor mij om dat gewoon in code te maken niet in een beperkende backend/wysiwyg (dat werk alleen maar frustrerend en langzaam).

In de de toekomst zullen we ongetwijfeld meer fictionaliteit willen. Een partij die ook beschikbaar is voor toekomstige ontwikkeling is hier in dan ook een pre.

Hoewel de precieze uitwerking, functionaliteit en implementatie een langer verhaal is en waarschijnlijk in overleg zal moeten plaats vinden. Is hier een lijst met termen van de 'belangrijkste' zaken die aan bod komen.

-code overzichtelijk schrijven
-login/logout
-sessies
-persoonlijke pagina (aangeschafte producten /evt. download link/ persoonsgegevens wijzigen)
-btw in eu/ geen btw buiten
-betaling paypal/ google checkout
-password recovery middels tijdelijk password die na 1e login verplicht te wijzigen
-ssl
-rekening houden met gettext
-uitstekende validatie (voor alles wat in of uit de db komt).
-goede code kennis van php: Prepared statements,
-Gebruik van bijvoorbeeld bcrypt als salt.

De site in totaal zal z'n 20 tot 30 pagina's bevatten, waarvan de persoonlijke login pagina voor iedereen gelijk is. In de vaste header van de site staat een login/logout met een basket (zoals je zo vaak ziet).

Voor meer informatie graag met mij contact op nemen.

rimote
05/09/11, 18:59
Beste anoniem,

Wij hebben bijna een decennium ervaring op het gebied van softwareontwikkeling. In het verleden hebben wij webshops, cursussoftware, CRM-software en boekhoudpakketten gemaakt (en ontwikkelen deze nog steeds). Dit alles webbased op basis van PHP, MySQL, Javascript, XML, CSS, Flash enz. Onze speerpunten zijn gebruiksvriendelijkheid en veiligheid. Onderstaande kernwoorden beschrijven onze werkwijze:

- gedegen vooronderzoek
- PHP 5 / MySQL 5
- SVN/GIT
- best practices en unit testing
- ORM en OOP
- duidelijke communicatie en documentatie
- SEO / SEM
- performance / caching

Wij werken met een ervaren team van developers die gewend zijn goed na te denken over de design-architectuur van de code. Daarnaast hebben we veel ervaring met PHP-frameworks (zoals bijv. Kohana, Cake-PHP, Flourish en Symfony) en hebben wij voor een aantal projecten onze eigen frameworks geschreven. Kortweg, wij zijn er zeker van dat wij een geschikte partner zijn voor uw project.

Met u contact opnemen wordt moeilijk gezien het feit dat u anoniem bent in dit forum. U kunt wel zelf contact opnemen met personen die reageren. Wijzelf zijn zoals u ziet geïnteresseerd in verder overleg en vragen u dan ook vrijblijvend contact met ons op te nemen via http://rimote.nl/contact of de daarop vermelde contactgegevens.

Met vriendelijke groet,

Rimote