PDA

Bekijk Volledige Versie : WHD.local komt naar Amsterdam (13 oktober 2011). WHT betaald de tickets!



Domenico
02/09/11, 14:36
De WorldHostingDays, ‘s werelds grootste hosting-evenement, gaat in het najaar van 2011 op tournee door Europa. Onder de naamWHD.local vinden dicht bij u in de buurt overzichtelijke en op de lokale markt gerichte bijeenkomsten van onze bedrijfstak plaats.

Op 13 Oktober dus in Amsterdam en het zou mooi zijn als jullie ook allemaal kwamen.
Via deze link (https:/www.myvacazio.com/whdlocal/BonusCode.asp?BonusCode=61GZJ68&LanguageNo=1) nodigt webhostingtalk.nl als sponsor jullie allemaal uit om jezelf gratis in te schrijven (normaal € 199). Dit is inclusief de BizBrunch, de catering overdag en de ConneXion party (gratis drank) dus succes verzekerd. Kom ook en ontmoet mede whters inclusief mezelf.

Registreer (https:/www.myvacazio.com/whdlocal/BonusCode.asp?BonusCode=61GZJ68&LanguageNo=1) je vandaag nog want de plaatsen zijn beperkt en het gaat hard.

Tot dan!


EDIT: Als de link niet werkt dan kan je de code 61GZJ68 gebruiken op http://www.worldhostingdays.com/nl/whd-local-registration.php

The-BosS
02/09/11, 14:58
De WorldHostingDays, ‘s werelds grootste hosting-evenement, gaat in het najaar van 2011 op tournee door Europa. Onder de naamWHD.local vinden dicht bij u in de buurt overzichtelijke en op de lokale markt gerichte bijeenkomsten van onze bedrijfstak plaats.

Het is maar wat je dicht in de buurt vindt, voor mij is het nog 300km dus echt dicht is dat niet te noemen.


Op 13 Oktober dus in Amsterdam en het zou mooi zijn als jullie ook allemaal kwamen.
Via deze link (http://https:/www.myvacazio.com/whdlocal/BonusCode.asp?BonusCode=61GZJ68&LanguageNo=1) nodigd webhostingtalk.nl jullie allemaal uit om jezelf gratis in te schrijven (normaal € 199). Dit is inclusief de BizBrunch, de catering overdag en de ConneXion party (gratis drank) dus succes verzekerd. Kom ook en ontmoet mede whters inclusief mezelf.

Voor wie nog ver moet met de auto gratis water, cola, fanta, sprite, etc. Ikzelf zal er niet aanwezig zijn, maar voor de andere have fun.

BReady
02/09/11, 15:50
"Error establishing a database connection" idd :-)

patrickekkel
02/09/11, 16:28
ik had ze al besteld via ispconnect :)

Dus wij zullen hier ook aanwezig zijn

Dreas
02/09/11, 17:01
Wat als je het probeert op: http://www.worldhostingdays.com/eng/whd-local-registration.php ?
Wij hebben als sponsor overigens ook nog gratis codes over, als je er een wilt hebben moet je even een mailtje sturen naar henri@spamexperts.com

rensariens
02/09/11, 17:06
Ik ben er weer bij :) Bedankt voor de tickets en topic, wist nog niet dat whd.local hier in de buurt was binnenkort!

Tim.Bracquez
02/09/11, 17:10
Ik ga ook richting daar, maar ga best een gezellig hotelletje zoeken... Om 's nachts nog terug te rijden is niet aangenaam, zeker niet na zo'n vermoeiende dag!

Dreas
02/09/11, 17:11
Ik ben er weer bij :) Bedankt voor de tickets en topic, wist nog niet dat whd.local hier in de buurt was binnenkort!
Je kan natuurlijk ook hele avond doorfeesten en de eerste trein weer pakken ;)

rensariens
02/09/11, 17:14
Je kan natuurlijk ook hele avond doorfeesten en de eerste trein weer pakken ;)

Nee joh, lopen gewoon terug naar kantoor, werken nog even en gaan daarna terug met de auto (zodra alcohol weg is)! :D

edit: zie overigens dat ik tot 00:39 nog de trein op lelylaan kan pakken om zowel thuis of op kantoor te komen. Dan toch maar naar huis ;)

Apoc
02/09/11, 17:23
edit: zie overigens dat ik tot 00:39 nog de trein op lelylaan kan pakken om zowel thuis of op kantoor te komen. Dan toch maar naar huis ;)

Als je op dat tijdstip al weg gaat, mis je waarschijnlijk nogal wat ;)

rensariens
02/09/11, 17:29
Als je op dat tijdstip al weg gaat, mis je waarschijnlijk nogal wat ;)

Ok, ken de WHD.local verder niet, dan maar die van 04.00 naar kantoor nemen :p

Domenico
02/09/11, 17:55
Als de link niet werkt dan kan je de code 61GZJ68 gebruiken op http://www.worldhostingdays.com/nl/whd-local-registration.php

EDIT: De link (https://www.myvacazio.com/whdlocal/BonusCode.asp?BonusCode=61GZJ68&LanguageNo=1) werkt weer dus registreer jezelf nu! :)

Domenico
02/09/11, 17:59
Ik ga ook richting daar, maar ga best een gezellig hotelletje zoeken... Om 's nachts nog terug te rijden is niet aangenaam, zeker niet na zo'n vermoeiende dag!

TIP: http://www.hans-brinker.com/ :)

ju5t
02/09/11, 19:16
Ik probeer er bij te zijn in Londen.

Randy
02/09/11, 20:02
Hoor ik gratis drank? Ich bin dabei!
Al plannen voor een afterparty ergens op het Leidseplein/Rembrandsplein oid?

pcman
04/09/11, 04:33
Ik ga dit jaar voor het eerst erheen naar whd.
Heb me net ingeschreven zal gezellig worden in amsterdam.

pcman
04/09/11, 06:31
en hoe kom je dan weer uit te tram:P
rollend of slapend

:drunk::lovewht:

Yourwebhoster
04/09/11, 11:29
Blijven zitten totdat je weer nuchter bent gewoon, en anders tillen de heren van GVB je er wel uit ;)
Pas maar op, een vriend is ooit wakker geworden toen de bus in de hal stond met 5 bus chauffeurs lachend om zich heen...

Yourwebhoster
04/09/11, 17:40
Lol, als ze hun broek maar aan houden!!! :lovewht:

Maar kom jij ook Daniel?
Helaas, gaat niet lukken 13 oktober.

pcman
04/09/11, 22:47
Helaas, gaat niet lukken 13 oktober.

Wel jammer dat je er niet bij bent.
Ben wel benieuwd wie er vanuit wht nog meer komen.

Domenico
06/09/11, 19:07
Wel jammer dat je er niet bij bent.
Ben wel benieuwd wie er vanuit wht nog meer komen.

Nou ik bijvoorbeeld. En met mij vele anderen.

Dreas
06/09/11, 19:14
Misschien kan je een poll toevoegen Domenico met "Ik kom wel / Ik kom misschien / Ik kom niet" ? Krijgen we wat meer inzicht in de vertegenwoordiging vanuit WHT :)

Domenico
06/09/11, 19:19
Misschien kan je een poll toevoegen Domenico met "Ik kom wel / Ik kom misschien / Ik kom niet" ? Krijgen we wat meer inzicht in de vertegenwoordiging vanuit WHT :)

Done! :)

Wido
06/09/11, 22:41
Ik kom ook wel ff buurten dan :) Omdat jullie zo aandringen ;)

Domenico
07/09/11, 00:07
Volgens mij komen er veel meer mensen van wht. Misschien dat we daar ook op een bepaalde tijd even samen kunnen komen. Eerst nog maar eens wat mensen aangeven dat ze komen. :)

dennis0162
07/09/11, 00:24
Waarschijnlijk ben ik er ook bij samen met iemand anders.

WHT meeting klinkt goed, op de ISP kart dit jaar maar een paar mensen van WHT tegen gekomen.
Of ik heb niet goed gezocht:P

Domenico
07/09/11, 11:51
Waarschijnlijk ben ik er ook bij samen met iemand anders.

WHT meeting klinkt goed, op de ISP kart dit jaar maar een paar mensen van WHT tegen gekomen.
Of ik heb niet goed gezocht:P

Heb er toch aardig wat gezien dus waarschijnlijk weet je niet wie wie is. :)

Dreas
07/09/11, 12:49
Idee voor een leuke actie? Gratis WHT buttons zodat mensen sneller herkenbaar zijn? :P

Apoc
07/09/11, 19:02
Idee voor een leuke actie? Gratis WHT buttons zodat mensen sneller herkenbaar zijn? :P

Ja wellicht dat die dan voor WHD.local 2015 klaar zijn.. :p (iets met een WHT mok..)

Dreas
07/09/11, 19:06
http://www.buttonstunter.nl/ ! Geen enkele ervaring hier verder mee maar eerste Google hit ;)

Domenico
07/09/11, 21:09
http://www.buttonstunter.nl/ ! Geen enkele ervaring hier verder mee maar eerste Google hit ;)

Zeg Dreas, zeg eens eerlijk. Zou jij de button dragen?

Tim.Bracquez
08/09/11, 01:07
Zeg Dreas, zeg eens eerlijk. Zou jij de button dragen?
Nee maar wel met een wht glas (om de hals met ketting). Kan je tijdig je refill vragen :lovewht:

Dreas
08/09/11, 11:08
Zeg Dreas, zeg eens eerlijk. Zou jij de button dragen?
Absoluut!

Domenico
08/09/11, 15:15
Absoluut!

Hmmm...

Mensen vergeet niet de poll in te vullen! :)

Op dit moment zijn er 11 whters volgens de poll. Ik weet dat er nog wel een paar extra whters zijn die komen. Vanuit wht ben ik er zeker maar volgens mij komt Tijmen ook wel.

Apoc
08/09/11, 16:08
Nee maar wel met een wht glas (om de hals met ketting). Kan je tijdig je refill vragen :lovewht:

Daar hebben wij in NL de bierhelm voor uitgevonden ;) En die valt natuurlijk ook prima te bedrukken

dennis0162
09/09/11, 00:16
Absoluut!

Dan ben jij in ieder geval te herkennen:D

pcman
09/09/11, 20:54
Zou wel een goed idee zijn inderdaad.
Of ergens een centraal punt afspreken in de zaal waar we zitten.

Marin
09/09/11, 23:40
Ik kom ook maar even kijken daar :D

Powermage
12/09/11, 16:48
Nope, t leek me wel leuk, maar de 14e vertrek ik vanaf Melaka naar de Genting Highlands, onderdeel van een roadtrip door Singapore en maleisie

Allround
12/09/11, 21:43
Toch ook maar even kijken daar :)

Flaxe_eu
14/09/11, 11:49
Heb whd in bangkok al moeten missen. dan maar amsterdam :D

Huib
15/09/11, 15:16
Ik ga zelf naar Madrid omdat het in mijn vakantie valt, een collega gaat naar Amsterdam.

Mark17
19/09/11, 23:05
Aanmelding is rond, ik ben er ook bij.

IT-worX
29/09/11, 00:40
Yeps...ook van de partij, samen met Tim (Fusa) :)

Rez
07/10/11, 10:31
gratis voer...... das toch ook al een reden om te komen? :p

patrickekkel
07/10/11, 11:02
je moet het zien als een WHT meeting :P
en WHT is al een grote reden om te komen natuurlijk :)

Rez
07/10/11, 11:11
Lijkt me onwijs leuk om wat meer van de webhostingwereld te weten te komen, misschien dat ik ook wel mee ga, als t "zomaar" mag natuurlijk :+

Ijsbox
07/10/11, 11:23
ik zie dit topic nu pas voor het eerst, maar ik ben er ook bij!

Domenico
07/10/11, 11:57
Ik denk dat we maar met z'n allen daar even moeten afspreken. Zien we elkaars gezichten (weer) eens. :)
Kunnen we het ook over wht hebben en de toekomstplannen. Ben wel benieuwd hoe jullie over bepaalde zaken denken en kan wel wat feedback gebruiken.

Rez
07/10/11, 12:32
Bin dabei :)

Weet iemand of er een garderobe is? (iets met een tweede huid, vaak aangeduid met koei)

patrickekkel
07/10/11, 12:36
ik laat onze jassen lekker in de auto :)
dus waar is een Garderobe voor nodig :P

Rez
07/10/11, 12:48
Ik ben dan nogal heeeeeel erg herkenbaar zegmaar (en no way in hell dat ik met OV ga)

Domenico
12/10/11, 17:38
Morgen is het zover. Mochten jullie wat cadeaus mee willen brengen, ik houd vooral van extreem goede whisky en rum. :D

Rez
12/10/11, 17:44
Hoe gaan we elkaar herkennen?

roze strikje om de linkerpols ofzo?

Dreas
12/10/11, 17:45
Ik kom pas rond de borrel maar er moeten genoeg SpamExperts rondlopen voor alle vragen ;)

pcman
12/10/11, 18:10
ja das een goede rez.
Ik kom er ook heen.
Ben benieuwd wie er verder nog meer mee komt vanuit wht

Tim.Bracquez
12/10/11, 18:29
Ik denk dat we maar met z'n allen daar even moeten afspreken. Zien we elkaars gezichten (weer) eens. :)
Kunnen we het ook over wht hebben en de toekomstplannen. Ben wel benieuwd hoe jullie over bepaalde zaken denken en kan wel wat feedback gebruiken.
En hoe spreken we af?

Dreas
12/10/11, 18:30
Voor herkenning als WHTer .. op de SpamExperts booth hebben we een speciale WHT marking voor je batch die je 's ochtend kan halen (je dient dan wel meer dan 50 WHT posts te hebben). Ook direct goed voor een gratis biertje op de afterparty!

pcman
12/10/11, 20:09
Dreas,

Hoe herken je iemand van wht.
Mijn naam tenminste moet nog een keer aangepast worden.
En tot hoelaat kunnen jullie die batch ophalen?

ju5t
12/10/11, 20:18
Vandaag m'n kaart voor Londen binnen gekregen (waarvoor dank Henry van SpamExperts!). Nog andere aanwezig daar?

MDSHosting
12/10/11, 21:14
He jammer dat ik dit nu pas zie, anders had ik zeker wel willen komen :( Beetje een feel krijgen voor de branche :) Ik heb me wel ingeschreven via die link maar 1 dag voor aanvang is denk ik toch iets te laat om er nog bij te kunnen.

Wat is daar zoal te zien eigenlijk? Nieuwste snufjes in hostingland en dergelijke neem ik aan?

patrickekkel
12/10/11, 23:19
http://www.worldhostingdays.com/nl/whd-local-agenda.php?Location=Amsterdam

Dreas
13/10/11, 10:24
MDSHosting, ik zou gewoon langs gaan. Grote kans dat er een batch voor je ligt .. en zo niet kom je ook echt wel binnen (anders moet je ons kantoor maar even bellen). Iets te laat aankomen is ook geen probleem.

pcman .. we hebben een stift mee en zetten dan een grote punt op je WHD batch zodat mensen kunnen zien dat je ook op WHT zit!

Apoc
13/10/11, 12:47
Iets te laat aankomen is ook geen probleem.

Je bent pas te laat als het bier op is ;)


pcman .. we hebben een stift mee en zetten dan een grote punt op je WHD batch zodat mensen kunnen zien dat je ook op WHT zit!

Het is de bedoeling dat iedereen z'n WHT mok meeneemt en deze duidelijk zichtbaar vasthoudt tijdens het evenement.

MDSHosting
13/10/11, 13:21
Je bent pas te laat als het bier op is ;)

Ik drink niet dus zelfs dat zou geen probleem zijn :D

Ga het echter niet redden vandaag. Vanmorgen naar de tandarts en vanmiddag ook nog allemaal dingen die eigenlijk wel prioriteit hebben. Volgende keer beter, jongens! :P

Rez
14/10/11, 11:12
Ondanks dat t geen supergroot evenement was, mag ik vermelden dat t best geslaagd was?
(in ieder geval tot ik ergens in mn uppie midden in een woonwijk stond :P ).

wordt es tijd voor een autorijbewijs denk ik zo :+

ju5t
14/10/11, 11:18
Een rijbewijs helpt niet tegen verdwalen? ;-)

WeServIT
14/10/11, 12:34
Was het nog gezellig bij de Sky jongens? Wij konden helaas niet meer mee, next time better!

Vond het wel geslaagd, maar het was zoals Rez zegt niet zeer druk maar de sfeer (en eten:o) was goed.

IT-worX
14/10/11, 12:36
Sky was nog heel gezellig met Phu en Randy :)

Ijsbox
14/10/11, 12:39
het was een goed georganiseerd geheel met een prima lunch!

Helaas moest ik al weg voor het einde, was het feest leuk?

Dreas
14/10/11, 12:43
Feest was erg gezellig! Hoop mensen in de Sky bar :)

Rez
14/10/11, 13:14
waar de *^$%^$% was die skybar? fashion hotel?

rensariens
14/10/11, 13:20
waar de *^$%^$% was die skybar? fashion hotel?

Jup! Hendrikje Stoffelsstraat :p

Rez
14/10/11, 13:30
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO O!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben daar 5x langsgereden :')

zucht..... next time......

Domenico
14/10/11, 14:32
Het was zeker geslaagd en heb weer wat nieuwe mensen mogen ontmoeten.

Wat ik wel vind bij deze events is dat je je aandacht zo moet verdelen. Zoveel mensen die je wil spreken dat je vaak maar kort met iemand spreekt terwijl dat best wel langer mag duren maar voordat je het weet is het weer laat en lig je weer ergens dronken in de goot. En anderen die je al wat langer of beter kent spreek je wat langer.

Maar voor de mensen die ik (te) kort of zelfs niet heb gesproken gisteren, don't take it personal.

Het event zelf was wel rustig te noemen en naast de bekende commerciele praatjes is het toch vooral hetzelfde. Ik zie deze events dan ook meer als een sociaal gebeuren.
Leuk vond ik wel de kritische vraag (http://news.google.nl/news/more?hl=nl&q=verisign&gs_upl=3615l3615l1l3802l1l1l0l0l0l0l66l66l1l1l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1920&bih=1099&um=1&ie=UTF-8&ncl=dj4RfLPse8pHZJMVj3UW-fCJndD0M&ei=3B6YTr1nzcqyBqSIyN0D&sa=X&oi=news_result&ct=more-results&resnum=1&ved=0CCcQqgIwAA) die ik stelde aan Stuart van VeriSign waar hij niet echt op antwoorde natuurlijk maar ik zag hem wel even zweten.
Later heb ik hem nog persoonlijk gesproken maar waar het op neerkwam is dat hij nog maar twee maanden bij VeriSign werkt en dus niet echt wist waar het over ging. Tja...

pcman
14/10/11, 15:11
Was zeker gezellig bij webhostingday.
was wel rustig met vragen althans in het begin.
Maar idd was wel rustig.

patrickekkel
14/10/11, 15:40
ja bij parallels kwam het een klein beetje los nadat die vrouw een vraag stelde om het ijs te breken

Maar helaas werd ik na 12 uur weg gebeld en kon ik niet blijven !

dreamhost_nl
14/10/11, 15:43
@Domenico: Dat hij daar pas twee maanden werkt is natuurlijk geen excuus. Dit is pas deze maand boven water gekomen, dus hij had er in principe van moeten (/kunnen) weten.

Domenico
14/10/11, 15:53
@Domenico: Dat hij daar pas twee maanden werkt is natuurlijk geen excuus. Dit is pas deze maand boven water gekomen, dus hij had er in principe van moeten (/kunnen) weten.

Ja vind ik ook maar goed VeriSign zelf zegt er verder niets over tegen welke media dan ook dus het kan ook gelogen zijn. Maar eigenlijk zou ik ook niet weten wat ze erover zouden moeten zeggen aangezien het allemaal vrij duidelijk is.

dreamhost_nl
14/10/11, 17:07
Ik krijg hier persoonlijk een groot "big brother" gevoel bij, want het zal niet de eerste keer zijn dat verkeerde domeinen worden geblokkeerd. Helemaal als er geheel geen gerechtelijke macht meer tussen hoeft te komen en de controle er dus niet meer op is.

Ijsbox
14/10/11, 17:17
Ik krijg hier persoonlijk een groot "big brother" gevoel bij

Dat gevoel had ik ook toen de verisign man vertelde over de diensten om domeinnamen preventief te scannen op illegale content en om het domeinportfolio van je klanten te monetizen, amerikanen en privacy...

Rez
14/10/11, 18:18
een .com in een ander land gehost valt volgens mij niet onder de Patriot Act... verlengstuk ?

Randy
14/10/11, 20:43
Wat lees ik nu. Waren er ook presentaties? Ik heb vast iets gemist...
Gelukkig was ik wel bij het belangrijkste deel van het programma, na 17.30 uur it is...

:lovewht:

Pantsy
14/10/11, 21:26
Helaas had ik andere prio's, wellicht nog even naar andere whd's =)

MDSHosting
14/10/11, 22:00
Is dit een jaarlijks terugkerende beurs ofzo? Helaas kon ik er toch niet bij zijn dit keer maar volgende keer zou ik wel graag in willen plannen (het helpt als ik het wat verder van te voren weet :P).

Pantsy
14/10/11, 23:53
Dit was de eerste whd.local in nederland, WHD main event is al jaren in duitsland. Geen idee hoe je normaliter in contact komt met leveranciers, maar met conferences, workshops en beurzen kom je al een heel end!

Randy
15/10/11, 02:02
Dit was de eerste whd.local in nederland, WHD main event is al jaren in duitsland. Geen idee hoe je normaliter in contact komt met leveranciers, maar met conferences, workshops en beurzen kom je al een heel end!

Zoek niet, Larry weet jou wel te vinden :lovewht:

Pantsy
15/10/11, 17:30
Een goeie sales zoals Larry moet ook mensen weten te vinden :D

Dreas
17/10/11, 10:39
Helaas kon ik er toch niet bij zijn dit keer maar volgende keer zou ik wel graag in willen plannen (het helpt als ik het wat verder van te voren weet :P).
WHT beter in de gaten houden ;)

Apoc
17/10/11, 11:10
WHT beter in de gaten houden ;)

Secretaresse op d'r lazer geven!