PDA

Bekijk Volledige Versie : Naam voor een website



walter75
02/08/11, 12:13
Beste mensen,

Ik ben op dit moment bezig met het ontwikkelen van een (serieuze) dating website. Zoals velen van jullie zullen weten is de naam van een (dergelijke) website erg belangrijk en mede bepalend voor het succes. Het is immers de naam die blijft hangen. Maar een goede naam bedenken is erg lastig!

Mijn idee is om in een topic op dit forum een soort wedstrijd te houden waarin ik een prijs ter beschikking stel voor de persoon met de winnende naam. Een nieuwe auto of dure vakantie valt helaas buiten mijn budget, maar ik zit bijvoorbeeld te denken aan een tegoedbon voor een goed restaurant.

Mijn vraag is hoe jullie hier tegenover staan. En natuurlijk of dit in lijn is met de regels van dit forum.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties...

Groeten,

Walter

YolkNet
02/08/11, 12:42
Als je van plan bent om een soort prijsvraag ervan te maken zou ik het in elk geval niet alleen hier op WHT plaatsen. Gebruik je sociale netwerk, laat mensen je oproep doorsturen. Hoe meer mensen reageren hoe meer keuze je hebt.
En wil je suggesties krijgen waar je iets aan hebt zul je wat meer info over de site moeten geven. Ik heb namelijk geen idee wat je bedoelt met een serieuze datingsite. Humor niet toegestaan? Is het een soort Lexa? Of blind date-achtig?

Jammer van die auto trouwens :)

dreamhost_nl
02/08/11, 18:05
Houdt er overigens wel rekening mee dat bij een prijsvraag voor een goede naam, het heel goed mogelijk is dat de domeinnaam weg is voordat je deze zelf zult kunnen registreren en dan heb je er zelf nog niets aan.

The-BosS
02/08/11, 18:29
En wil je suggesties krijgen waar je iets aan hebt zul je wat meer info over de site moeten geven. Ik heb namelijk geen idee wat je bedoelt met een serieuze datingsite. Humor niet toegestaan? Is het een soort Lexa? Of blind date-achtig?

Inderdaad, je kan de kant op van mama-zoekt-nieuwe-papa of papa-zoekt-nieuwe-mama, maar ook boerin-zoekt-nieuwe-dekhengst of bompa-zoekt-bomma of dakloze-man-zoekt-rijke-vrouw (of omgekeerd). En bij de e-..... ben je wel al uitgekeken met allemaal deze die al bestaan.