PDA

Bekijk Volledige Versie : Php-er gezocht, voor het maken van een Database MySQL



Anoniem
20/07/11, 15:23
Beste Lezers,

Ik zoek een goede betrouwbare en snelwerkende PHP-er,
We hebben onze database laten bouwen maar vinden dat het niet snel genoeg gaat.
Er wordt al vanaf maart aangewerkt, maar helaas is het nog niet naar behoren.
Daarom zoeken wij een andere PHP-er, uiteraard betaald.
Die vanuit zijn eigenhuis voor eind Augustus onze database af zou kunnen hebben zoals wij hem willen.
Uiteraard moet hij goed in elkaar zitten en worden onderhouden.
Lijkt het je wat om mee te groeien met ons bedrijf, en er wellicht meer werk aan over te houden?

Neem dan contact met mij op via ruben@media-scout.nl

Met vriendelijke groet,

Ruben Jansen

groenleer
20/07/11, 16:15
Hi Ruben,

Misschien kun je aanvullende zaken vermelden.
Wat zoek je freelancer, iemand op project basis etc.
Ik weet dat je bericht in het forum deel vacatures staat, maar je tekst wijst niet concreet op een vacature.

Anoniem
20/07/11, 16:26
Bedankt voor de reactie, het betreft een freelancer.

groenleer
20/07/11, 18:28
Ondertussen is je bericht verplaatst naar het forum deel 'Ontwikkeling / Dienstverlening-aanbiedingen Gezocht'

Maar je bent nog steeds erg cryptisch.
Je zoekt dus een freelance php-er voor het maken/aanpassen van een MySQL database.

Wellicht dat je meer reacties krijgt als je nader omschrijft wat de taken zijn.

Heb je een project planning?
Een lijst van taken die moeten gebeuren?
Een Deadline?
Een budget?

Mogelijk heb ik iemand dit dit voor je zou kunnen oppakken. Echter zul je dan wel duidelijker moeten zijn in wat er verwacht wordt.

RedoX
20/07/11, 19:23
Wellicht kan ik wat voor je betekenen. Het werken met en optimaliseren van mysql databases is mijn dagelijks werk. Daarnaast kan ik door geruime ervaring ook advies en tips geven om het systeem te verbeteren en processen te versnellen.

Ik ben te bereiken via rishi(att)roxic.nl en op verzoek ook via telefoon/msn/skype.

Triloxigen
21/07/11, 10:26
Wellicht kan ik wat voor je betekenen, neem even contact met me op via maarten (ap) triloxigen.nl

Boyke
21/07/11, 14:57
Ik zou ook graag iets meer informatie hebben/krijgen ( boy [<at>] boydelaat [<dot>] nl ). Heb geruime ervaring met PHP, MySQL enz dus zou geen probleem moeten zijn.

YolkNet
21/07/11, 23:27
Een php-er om een database te optimaliseren? misschien kun je meer info geven (zoals groenleer al aangeeft) wat de bedoeling precies is.
Of anders wat meer inforamtie sturen naar info [at] yolknet . nl