PDA

Bekijk Volledige Versie : Sponsor gezocht voor pc-vrijwilligers site



Anoniem
13/02/03, 21:38
Hallo,

ik heb momenteel een reseller accountje die ik zeer snel de deur uitdoe. Op dat account staat nog een site, namelijk http://www.computerhulp.net

Dit is een site gemaakt door vrijwilligers, en de naam zegt het al, ze willen de computer gebruikers helpen.

De site gebruikt momenteel bijna geen resources omdat ze nog aan het opbouwen zijn. Maar er zit een groot potentieel in. Vandaar dat ik ze niet zomaar laat zitten.
Daarom ben ik op zoek naar een host die deze site over zou willen nemen om ze gratis te hosten, in ruil voor een "sponsored by" link/banner. De site is in PHP en MySQL, en er zijn een paar pop boxen nodig.

Mocht iemand geintresseerd zijn, dan kun je hier posten. Bij voorbaat dank,

Jacco

Web123.nl
13/02/03, 22:23
Wij hebben op dit moment nog een testserver staan, waarvan je gebruik mag maken. Hierbij kan je een MySQL database krijgen en 2 popboxen. Deze testserver gaat binnenkort wel in productie, dus dan kun je er ook van opaan dat we maximale service en kwaliteit hiervoor geven.

Indien je geinteresseerd bent, stuur me dan even een e-mailtje: info@web123.nl

Leandros
23/02/03, 20:33
Kan je mij wat meer informatie sturen wat je precies nodig hebt en wat je toekomst plannen zijn(hoeveel bezoekers etc.) Mail maar op info@leandros.nl

4uhosting
23/02/03, 20:54
Jacco,

wellicht kunnen wij je hiermee helpen.
stuur een mail met wat meer info over wat je nodig hebt (pop boxen e.d.)
naar info@4uhosting.nl

Anoniem
23/02/03, 23:39
Oeps, mijn fout. De sponsor is al gevonden in web123 :D
Maar toch bedankt voor de reacties!

Web123.nl
24/02/03, 19:10
web123 ben ik dus.. maar beetje lame username gekozen toen ik me inschreef :(

superior-is
24/02/03, 19:23
De meeste hebben hun bedrijfsnaam, maar een nickname is toch ook niet verkeerd? Ik moet altijd aan Björk denken als ik jouw nick zie. :)

Web123.nl
24/02/03, 23:12
Bjork? Die artiest? Grappig.. die link kan ik zelf nl. niet leggen ..

superior-is
25/02/03, 08:28
http://www.bjork.com/videogallery/watch.php?video=14;size=medium

en nou weer ontopic :D