PDA

Bekijk Volledige Versie : DualSim met Android of Symbian



wdr
04/07/11, 14:24
Voor mijn werkgever ben ik op zoek naar een DualSim telefoon, met de voorkeur voor Android of Symbian S60 (wegens de koppeling met de e-mail).
De telefoon dient dus aan een aantal voorwaarden te voldoen:
- DualSim (dual-standby);
- Bovengenoemde OS;
- Touchscreen mag, hoeft niet. Indien wel, bij voorkeur capacitief;
- Verkrijgbaar in Nederland

Heeft er iemand ervaring mee, weet iemand waar dit te verkrijgen is of heeft iemand een andere goede tip?

hrodenburg
04/07/11, 14:28
Hoi,

Ik ken geen produkt wat precies voldoet aan je eisen (symbian of android). Ik heb alleen ervaring met Samsung toestellen met dual sim mogelijkheid (D800 uit m'n hoofd). Een paar jaar geleden was dat het enige wat verkrijgbaar was (of een van de weinige). Nokia had deze in ieder geval niet in het assortiment. Bij de aankoop moet je ook even goed opletten dat beide sims ook echt tegelijkertijd actief kunnen zijn. Dat schijnt ook nog wel eens niet het geval te kunnen zijn heb ik begrepen.
Ben benieuwd of je iets kunt vinden.

nanochip
04/07/11, 16:51
Motorola XT800 of Motorola XT882 (de laatste is volgens mij net uit), echter zijn deze toestellen niet verkrijgbaar in Nederland.

pid
04/07/11, 17:16
Zelfde probleem hier, er is gewoon geen fatsoenlijke smartphone te vinden met dual sim (active/active).
Heb nu een Samsung uit het non-smartphone tijdperk, voordeel lang met de batterij maar verder alleen puur telefoon/sms-functionaliteit.

gjtje
05/07/11, 08:36
Yup, in China zijn er 1000000 verschillende modellen te krijgen maar hier niks. Ik gebruik nog een DX900 (ondertussen van Acer) met Windows Mobile 6.1. Werkt prima, met GPRS is ie dagen standby, alleen is het beetje een bejaard OS.

dennis0162
05/07/11, 09:44
Hier staan er een paar: http://www.dual-sim.nl/dual-telefoon-c-47.html
Op DealExtreme staan ook een hoop dual-sim telefoons. Weet niet of het iets is.

wdr
06/07/11, 14:03
Ik ben inmiddels op de ViewSonic V350 gestuit: http://www.specialphones.nl/viewsonic-v350-android-p-540.html
Ik hoop maar dat ie snel naar NL komt.