PDA

Bekijk Volledige Versie : verhuizen van domeinen van registrar Aaargh Infotainment gaat zonder TOKEN



pdu
17/06/11, 16:02
Hallo,

Het verhuizen van NL domeinen van registrar Aaargh Infotainment gaat zonder TOKEN.

Weet iemand hoe dat komt ?

oehTie
18/06/11, 00:13
als een registrar niet meewerkt aan het verstrekken van de token kan een bedrijf zonder de token alsnog verhuizen maar in principe mag dit niet tenzij er geen andere optie is om het domein te verhuizen.

Phu
18/06/11, 01:22
misschien geroyeerd door SIDN ?

dreamhost_nl
18/06/11, 09:07
Dat zou je inderdaad denken, maar hier (https://www.sidn.nl/nc/registrars/registrars/geroyeerde-registrars/) is deze niet te vinden en Aaargh staat ook nog gewoon in de lijst met (actieve) registrars. Desondanks is het toch mogelijk dat Aaargh geroyeerd is. Ik geloof niet dat de lijst op de web site van de SIDN real-time is; althans dat was die vroeger zeer zeker niet.

Axel Polfliet
18/06/11, 12:17
Over het algemeen is het bij geroyeerde providers mogelijk om tokenloos te verhuizen. Dit omdat klanten dan direct een brief van de SIDN krijgen met het verzoek zijn of haar domeinnamen voor een bepaalde datum naar een nieuwe registrar te verhuizen. Goed mogelijk dus.

Edit: de lijst wordt naar mijn weten 1x per week bijgewerkt, zoiets stond me bij.