PDA

Bekijk Volledige Versie : Zinngeld.com tekoop (domein)



Cardinoz
13/02/03, 16:18
Hoi,

Ik verkoop het domein 'zinngeld.com', dat domein heb ik een tijdje geleden geregistreerd omdat ik zag dat het bedrijf Zinngeld alleen hun .nl domein had geregistreerd.

Zinngeld is een Nederlands bedrijf dat ongeveer een jaar bestaat en nu meer dan 13.000 leden heeft. Leden van Zinngeld worden betaald om mailtjes te lezen, op nieuwsberichten te reageren en spullen te bestellen. Ongeveer zoiets als Euroclix, 2Mail en GoudEuro dus.

Zinngeld is ingeschreven in de kvk in Amsterdam: 34174688.

Ik wil 't domein voor minstens 50 Euro (incl btw) verkopen. Jullie kunnen ook gewoon bieden.:)

superior-is
13/02/03, 16:21
Heb je ook al geprobeer die domeinnaam bij ZinnGeld zelf te slijten? :)

Cardinoz
13/02/03, 16:21
Origineel geplaatst door superior-is
Heb je ook al geprobeer die domeinnaam bij ZinnGeld zelf te slijten? :) Yup. Die hadden waarschijnlijk wel interresse. Maar ik verkoop 'm aan de gene die het meeste biedt.:)

RobbertC
13/02/03, 16:43
Pas maar op dat ze 'm niet vorderen, eventueel via de rechtbank :)

VTI
13/02/03, 16:47
ik d8 dat dat bij een .com niet gelde. Dat iedereen die mocht registreren. Of het moet natuurlijk een tm ofzo zijn.
Of heb ik het nu fout?

Cardinoz
13/02/03, 16:56
Geloof ook nie dat ze me iets kunnen maken...

Domenico
13/02/03, 17:46
Ik denk dat je bij het bedrijf zinngeld wel 100 euro kunt vragen maar meer ook niet.

WebBizz
13/02/03, 18:07
Ook in NL kun je een rechtzaak aanspannen voor bijvoorbeeld een .com domein wanneer het twee Nederlandse partijen betreft. Zinngeld kan 'm dus ook via de rechter vorderen. Zie bijvoorbeeld www.domjur.nl waar bij de jurisprudentie ook zaken aangaande com domeinen genoemd worden.

Desmond
19/02/03, 08:42
das een heeeele makkelijk site webbiz spanks...

Desmond
19/02/03, 08:44
http://www.domjur.nl/engine.php?Cmd=see&P_site=5&P_self=1329&PMax=1&PSkip=0&Push=0.3666761982955903

dit is maf, die C.C. Otto heet toch ook otto, is het dan wie er het eerst is ingeschreven bij de kvk of zo?

superior-is
19/02/03, 09:13
Ja -- lijkt me:
http://www.domjur.nl/engine.php?Cmd=see&P_site=5&P_self=1327&PMax=1&PSkip=0&Push=0.3517601661917918

hvr1985
19/02/03, 16:03
Heel zielig dit!! Waarom zijn er toch zoveel mensen die domeinnamen registreren puur om ze voor meer geld te verkopen??? Heb je nou echt niets beters om je geld mee te verdienen? En dan het bedrag: 50 Euro. Laat me alsjeblieft niet lachen. Als je er nou 100.000 Euro voor zou krijgen, dan kan ik me nog voorstellen dat je het doet.

Ik vind dit echt een heel irritant handeltje. Ik heb al meerdere malen gehad dat een domeinnaam dat ik graag wilde gebruiken al bezet was, puur om door te verkopen. De bedragen die ze ervoor vragen zijn vaak echt belachelijk. En via de rechtbank is ook niet echt goedkoop.

Als je een echte vent bent dan draag je hem gewoon over aan zinngeld.nl (als ze interesse hebben) en dan laat je hun gewoon je onkosten vergoeden.

Henk

Domenico
19/02/03, 19:10
Origineel geplaatst door hvr1985
Heel zielig dit!! Waarom zijn er toch zoveel mensen die domeinnamen registreren puur om ze voor meer geld te verkopen??? Heb je nou echt niets beters om je geld mee te verdienen? En dan het bedrag: 50 Euro. Laat me alsjeblieft niet lachen. Als je er nou 100.000 Euro voor zou krijgen, dan kan ik me nog voorstellen dat je het doet.

Ik vind dit echt een heel irritant handeltje. Ik heb al meerdere malen gehad dat een domeinnaam dat ik graag wilde gebruiken al bezet was, puur om door te verkopen. De bedragen die ze ervoor vragen zijn vaak echt belachelijk. En via de rechtbank is ook niet echt goedkoop.

Als je een echte vent bent dan draag je hem gewoon over aan zinngeld.nl (als ze interesse hebben) en dan laat je hun gewoon je onkosten vergoeden.

Henk

Niet als het de bedoeling was om hem voor veel geld door te verkopen. :D

Ik denk dat iedereen het hier daar wel mee eens is maar sex.com had ik graag in mijn bezit willen hebben en dan niet om door te verkopen maar te exploiteren...

Chow
26/02/03, 22:57
Origineel geplaatst door Cardinoz
Hoi,

Ik verkoop het domein 'zinngeld.com', dat domein heb ik een tijdje geleden geregistreerd omdat ik zag dat het bedrijf Zinngeld alleen hun .nl domein had geregistreerd.

Zinngeld is een Nederlands bedrijf dat ongeveer een jaar bestaat en nu meer dan 13.000 leden heeft. Leden van Zinngeld worden betaald om mailtjes te lezen, op nieuwsberichten te reageren en spullen te bestellen. Ongeveer zoiets als Euroclix, 2Mail en GoudEuro dus.

Zinngeld is ingeschreven in de kvk in Amsterdam: 34174688.

Ik wil 't domein voor minstens 50 Euro (incl btw) verkopen. Jullie kunnen ook gewoon bieden.:)

Ja, zo heb ik ook nog wel een leuk setje die ooit is aangevraagd met grote plannen, maar waar nooit wat mee is gedaan:
bioscoopbon.nl
bloemenbon.nl
geschenkbon.nl
cd-bon.nl
:cool:

WebBizz
26/02/03, 23:26
Alleen voor platenbon.nl was je dus te laat ;)

Ik heb de domeinnaam applecomputer.nl gehad en voor weinig (iets meer dan de kostprijs) verkocht aan een ander bedrijf. Weinig lucratief, die domeinhandel...

Chow
26/02/03, 23:33
Origineel geplaatst door WebBizz
Alleen voor platenbon.nl was je dus te laat ;)

Ik heb de domeinnaam applecomputer.nl gehad en voor weinig (iets meer dan de kostprijs) verkocht aan een ander bedrijf. Weinig lucratief, die domeinhandel...

Ja Fleurop wilde bloemenbon wel hebben maar wilde er niks voor betalen. Hou ik hem liever zelf, je weet nooit of jezelf nog es wat leuks kan doen met zo'n naam :)

Cardinoz
17/03/03, 19:40
Origineel geplaatst door hvr1985
Heel zielig dit!! Waarom zijn er toch zoveel mensen die domeinnamen registreren puur om ze voor meer geld te verkopen??? Heb je nou echt niets beters om je geld mee te verdienen? En dan het bedrag: 50 Euro. Laat me alsjeblieft niet lachen. Als je er nou 100.000 Euro voor zou krijgen, dan kan ik me nog voorstellen dat je het doet.

Ik vind dit echt een heel irritant handeltje. Ik heb al meerdere malen gehad dat een domeinnaam dat ik graag wilde gebruiken al bezet was, puur om door te verkopen. De bedragen die ze ervoor vragen zijn vaak echt belachelijk. En via de rechtbank is ook niet echt goedkoop.Eerst vind je het zielig dat ik 'm voor 50 Euro verkoop, daarna loop je te nuilen dat die andere domeinnamen zo duur zijn. :/