PDA

Bekijk Volledige Versie : Colo bij EasyNet of Schuberg Philis



Skorpija
08/06/11, 11:40
Ik kan kiezen voor een Colocatie bij EasyNet of Schuberg Philis, beiden op Schiphol.

Iemand ervaringen met deze 2 datacentra?
Mijn gevoel zegt Schuberg Philis.

Apoc
08/06/11, 12:33
Bij Easynet vind ik de koffie net wat beter..

M.a.w: wat zijn je criteria, wat voor vooronderzoek heb je zelf reeds gedaan en wat zijn je bevindingen daarvan, etc?

Skorpija
08/06/11, 13:14
Ik kan alleen maar oude reviews vinden van Easynet en Schuberg. Waarbij Schuberg er beter uit kwam. Maar dat zijn dus recenties uit 2006 ofzo. Niet echt actueel dus.

Zelfs ook een berichtje van jou uit 2006 dat je Easynet eens met een bezoekje ging vereren :)

The-BosS
08/06/11, 17:17
Ik kan kiezen voor een Colocatie bij EasyNet of Schuberg Philis, beiden op Schiphol.

Iemand ervaringen met deze 2 datacentra?
Mijn gevoel zegt Schuberg Philis.

Heb je een een rondleiding gehad in de 2 datacenters, zo niet zou ik zeggen doe dat even. Dat maakt het net wat makkelijk om te beslissen, maar je zal toch zelf een beslissing moeten nemen. Want voor de ene is het belangrijker dat het goed/beter bereikbaar is, voor de andere is de service van belang, voor iemand anders zijn de transits belangrijk, etc. Dus toch best allemaal persoonlijke voorkeuren lijkt me.

prekz
08/06/11, 17:23
Op welke site heb je gezocht? probeer anders eens deze: http://www.datacentrumgids.nl/

Jeeves_
08/06/11, 22:21
Ik ben laatst op Schuberg geweest, dat vond ik een beetje oude zooi allemaal. Maar de vraag is inderdaad vooral, wat zijn je eisen? Waarom wil je kiezen tussen een van deze twee?

Iron Man 2010
09/06/11, 15:28
Ik zou ook bij beide eens een kijkje gaan nemen alvorens je een beslissing neemt.

Easynet is bij mijn vorige bedrijf uitstekend bevallen ....kundige technische mensen en zeer op orde. Investeren ook aardig in beperken van de CO2 uitstoot en nemen ook deel aan het MJA (http://www.ictoffice.nl/?ch=ICT&id=7098).

Geen ervaring met Schuberg, maar begrijp van collega dat ze geen colo klanten meer aannemen.

Skorpija
10/06/11, 15:35
@prekz, die site heeft alleen maar hele oude referenties....

Ik heb uiteindelijk gekozen voor Schuberg omdat ze Iso 27001 hadden :)
Dinsdag kan ik 'm daar neerzetten....

@Iron Man, ik plaats 'm daar via Leaseweb..

R. Persoon
10/06/11, 17:40
Bij LeaseWeb kun je toch ook nog voor Evo kiezen? Vanwaar de keuze tussen Schuberg en en EasyNet als ik vragen mag ?