PDA

Bekijk Volledige Versie : IPv6 Mailserver Whitelist



Domenico
07/06/11, 16:20
Zo net even de IPv6jes van WHT ook even toegevoegd aan de whitelist -> http://www.ipv6whitelist.eu/ dus ons kan vannacht niets meer gebeuren. ;)

Doen jullie hier ook iets mee?

Dreas
07/06/11, 16:50
Op ons hosted cloud deze blacklist vanavond aan in het kader van de IPv6 World Day :)

Tim.Bracquez
07/06/11, 17:07
Hier ook een hoop IP's whitelisted, echter spijtig dat dit enkel voor NL is. Een hoop IPv6's van België en Frankrijk die ik er niet door krijg

unchained
08/06/11, 23:32
Hier ook een hoop IP's whitelisted, echter spijtig dat dit enkel voor NL is. Een hoop IPv6's van België en Frankrijk die ik er niet door krijg

heel mooi initiatief, echter denk ik dat het niet (zo snel) zal aanslaan, gezien er grote isp's achter moeten staan,
en gezien de terughoudendheid om ipv6 uit te rollen in bv .be lijkt het me sterk dat telenet en belgacom er zouden naar kijken...
maar hopen kan geen kwaad, dus hopelijk zal het aanslaan!

Mark17
09/06/11, 20:58
Hier ook een hoop IP's whitelisted, echter spijtig dat dit enkel voor NL is. Een hoop IPv6's van België en Frankrijk die ik er niet door krijg

Als meerdere partijen (bij voorkeur ten minste 1 grote partij) in België en Frankrijk hier aan mee willen werken denk ik dat ze best willen kijken of het dat ook ondersteund kan worden. Het probleem is dat enkele grote partijen mee moeten doen om het relevant te maken om het te ondersteunen. Overigens vind ik het grootste nadeel dat er nog geen oplossing is voor servers die Postfix draaien (die ondersteund geen dnsbl/dnswl voor IPv6 voor zover mij bekend).