PDA

Bekijk Volledige Versie : Problemen met Centovacast



djonieflabber
04/06/11, 16:05
Hallo lezers,

Ik heb een VPS met een licentie van Centovacast.

Ik probeer Centovacast 2.2.4 te installeren op centos 5 32 bit. Ik heb Ioncube ook al geïnstalleerd, als ik uiteindelijk klaar ben met ssh installatie. Dan moet ik via mijn ip de configuratie afronden, maar mij lukt het niet met de MySQL. Als ik op volgende doe dan geeft hij geen pagina weer.

Zou iemand het in het geheel Centova cast instaleren op een lege centos 5 32bit.

Met Vriendelijke Groet,
Djonieflabber

ilnee
04/06/11, 16:07
Centova biedt een 'professional installation service.'

djonieflabber
04/06/11, 16:13
Ik zoek iemand die het wil doen voor mij. Ik ga niet zo absurd veel betalen daarvoor.

The-BosS
04/06/11, 16:17
Ik zoek iemand die het wil doen voor mij. Ik ga niet zo absurd veel betalen daarvoor.

70 U.S. dollars = 47.8665208 Euros (op dit moment) dus zo absurd veel is dat niet. Ik vraag in het weekend € 60,- excl btw/per uur maar dat even ter zijde.

Maar wat lukt er niet het installeren van mysql of het instellen van mysql of het aanmaken van de centova database of ... Want met je uitleg kunnen we eigenlijk niet veel.

Heb je dit al geprobeert btw: http://www.centova.com/docs/cast/centovacast_install_guide.php

Pantsy
05/06/11, 18:25
Centovacast install is pretty straight forward, als je de install guide stap voor stap doorneemt dan ben je zo klaar. Krijg je foutmeldingen in beeld of zie je toevallig iets in /var/log/messages worden vermeld?

SF-Jeroen
05/06/11, 19:52
Wel PHP geïnstalleerd neem in aan? (een lege/witte pagina zou daardoor kunnen komen namelijk)

pcman
06/06/11, 17:30
Eventueel wil ik je best helpen met het installeren van centovacast.
Heb die installaties al vaker gedraaid op een centos.

Met vriendelijke groet,

Michaël Jonkers

djonieflabber
07/06/11, 19:10
------

WebMeso
07/06/11, 19:14
Beste Mensen,

Bedankt voor alles, het is ons inmiddels gelukt.
Alleen ik snap niet hoe ik de IceCast source erin kan krijgen, want die moet je appart installeren namelijk.

Met vriendelijke groet,
Djonieflabber

Of je stelt de extra vraag hier of je maakt er een nieuw topic voor aan.
Niet beide. Dat is een beetje dubbelop. (http://www.webhostingtalk.nl/overige-control-panels/168779-icecast-installeren-centovacast.html)

djonieflabber
07/06/11, 19:15
Edit: Gefixt