PDA

Bekijk Volledige Versie : 5 x Stevige mooie P4 Computers



krizmo
31/05/11, 16:40
Wij Hebben hier nog een partij van snelle P4 computers liggen die we weg willen hebben wegens ruimtegebrek.
Per kast willen wij graag 50 euro vangen maar dat is puur alleen voor de moeite die we erin steken om het te verschonen en als nieuw te leveren. Tevens zijn het hele snelle pc's.

Als je interesse hebt hoor ik het graag. Dan kan ik je tegelijk de specs sturen. Wij zijn een IT bedrijf dus kwaliteit van deze pc's wordt getest voor dat het weggegeven wordt.

dreamhost_nl
31/05/11, 16:55
Wellicht handig als je hier gelijk de specs neerzet dan hoeft hier niet los naar gevraagd te worden.

m_w_mol
31/05/11, 18:15
... voor dat het weggegeven wordt

Doe ze dan alle 5 maar :)

ddouma
01/06/11, 01:23
...voor de moeite die we erin steken om het te verschonen en als nieuw te leveren.

En wat voor moeite neem jij dan voor 50 euro als ik vragen mag?
Een stofzuiger erdoor halen kan ik ook wel zelf... tevens vind ik de stelling 'zo goed als nieuw' niet echt passen bij gebruikte computers... :whistling:

asusk7m550
01/06/11, 07:51
Ik ben ook wel benieuwd naar de specs.

krizmo
12/07/11, 10:29
Sorry ik ben heel slordig geweest. ZOdra iemand op de forum reageert krijg ik geen bericht. Sorry jongens dat jullie zo lang moesten wachten.

Zo goed als nieuwe bedoel ik: Het zijn kasten die door zakelijke gebruikers alleen als werkstations worden gebruikt. ze worden niet zo heftig als particulieren gebruikt en bijna nooit verplaatst. Tevens niet 5 maar minder aanwezig.

Specs:

Processor: 1.8 tot en met 2.8
Geheugen: Minimaal 1 gb en kan oplopen.
Harde schijf: Minimaal 80 gb
Kasten: Zwarte Stralende kasten. Op aanvraag ook foto mogelijk

Nu ook Dual Core aanwezig maar uiteraard duurder.
Specs dualcore:
Processor: Dualcore
Geheugen: Minimaal 2 gb
Harde schijf: minimaal 200 gb