PDA

Bekijk Volledige Versie : Tokens van.com en nl van RedUnix/ATN krijgen?



mbrs
26/05/11, 18:29
Ja, ik heb het laatste bericht over RedUnix gelezen, waar de heer Arendse uitlegd hoe het zit. Er staan van mij nog 3 urls (twee .nl en één .com) bij RedUnix en wil deze wil ik via tokens overschrijven naar een andere provider, omdat ik niet in RedUnix geloof.

Mijn vermoeden blijkt waar (geloof in RedUnix). Ik ben inmiddels 2,5 weken bezig om de tokens te krijgen, via alle e-mail adressen die ik kon vinden (allserverhosting, ATN en RedUnix adressen) en heb één reactie van Fred gehad, met de vraag of ik de andere doemeinen niet ook wilde overschrijven. Na een dubbelcheck, waren deze doemeinen al lang geleden overgeschreven en was de vraag raar. Daarna niets meer van de heer Arendse gehoord. Ik heb hem zelfs uigenodigd via linkedin om hem zover te laten krijgen dat hij actie onderneemt en meerdere mails gestuurd en gebeld, maar nergens mogelijkheid tot contact.

Wat moet ik hier nu mee? In ieder geval laten escaleren voor de .nl adressen, maar dat werkt niet met een .com adres. Moet deze man niet gewoon gestopt worden door bijvoorbeeld een SIDN?

Kan iemand mij adviseren hoe ik de urls (met name het .com domein) in mijn bezit kan krijgen? Ik hoop dat de heer Arendse dit bericht leest en snapt dat het alleen maar tegen hem werkt wanneer hij niet meewerkt en dat hij alsnog in actie komt.

Ter info: Omdat ik met een eerdere website ben gestopt, staat bij ISDN dat mijn mailcontactadres onbekend is en heb gevraagd of hij ook dit wil wijzigen.

Alvast bedankt, Maarten

Wouter-Ospito
26/05/11, 20:19
Voor je .COM domein kan je eventueel nog een FAX-transfer starten. Je nieuwe registrar kan je hier vast het e.e.a. over vertellen!

®on
26/05/11, 20:35
En wat betreft .NL: laat je nieuwe registrar de escalatie procedure opstarten. Ook dat kan je nieuwe registrar toelichten.

mbrs
27/05/11, 14:54
Thanks beide voor jullie hulp. Wat betreft het .com adres, ik had mijn registrar over het .com adres gesproken en hij heeft deze optie niet genoemd. Heb hem inmiddels geinformeerd dat hij deze procedure (FAX transfer) ook kan starten.

mbrs
09/06/11, 17:14
Ik heb via een fax transfer geprobeerd mijn .com adres te verhuizen van RedUnix (tegenwoordig www.allserverhosting.com) en nu blijkt dat de heer Fred arendse avn dit bedrijf, zonder dat ik daar iets van weet, mijn .com url op zijn naam heeft gezet. Mijn nieuwe registrar geeft aan weinig te kunnen doen? Heeft iemand nog ideeen? Of is het plaatsen van dit soort berichten de juiste methode.

Hebben anderen (jullie) die bij RedUnix zaten hier ook last van?

Weet iemand hoe ik Fred Arendse kan bereiken? Via zijn telefoonnummers op internet, of e-mail is hij niet te bereiken! Of moet ik er toch langs?

Alvast bedankt, Maarten

Pantsy
09/06/11, 17:34
Ik zou zeggen neem contact op met RedUnix/All Server Hosting (http://www.allserverhosting.com/index.php?option=com_contact&view=category&catid=4&Itemid=4), daar staan contact gegevens en ik ga er stiekem van uit dat deze toch wel werken... Ik gooi een slotje op dit topic, wij kunnen helaas verder niks voor je betekenen.