PDA

Bekijk Volledige Versie : Dedicated servers Zuid-Afrika



beservers
06/05/11, 22:23
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het huren van dedicated servers bij Zuid-Afrikaanse hosting bedrijven of eventueel advies?

Bedankt.

PeterT
07/05/11, 12:42
Zelf heb ik hier ervaring met RSAWEB. Stabiele servers, goede (snelle) en persoonlijke support :) Je kunt voor dedicated servers gaan of voor VPS'en. Ze zijn zeker niet de goedkoopste maar wel een van de beste (naar mijn mening). Hou er alleen rekening mee dat traffic hier een stuk duurder is dan in Europa/US.

beservers
07/05/11, 14:28
Bedankt voor de reactie.
Prijs van de dedicated servers valt op zich nog een beetje mee, maar de licenties voor Windows Server is een ander verhaal.
Inclusief dataverkeer van +/- 20-30 GB per maand ;) Zullen we niet ver mee komen :)

maxnet
07/05/11, 22:10
Bij Diamatrix hebben de licenties een cijfertje minder.

PeterT
07/05/11, 23:07
maar de licenties voor Windows Server is een ander verhaal.

Denk niet dat die prijzen kloppen. 175 euro/mnd voor een windows server licentie is nogal veel ;) Neem even contact met ze op, niet geschoten is altijd mis (zeker in dit land). Ik heb momenteel mijn papieren nog op kantoor liggen maar daar ligt ook nog een andere provider tussen waar een kennis erg goede ervaringen mee heeft. Moet er maandag/dinsdag nog een offerte aanvragen, zal hier de naam dan even posten.

edit: bedenk me net de naam: Afrihost.