PDA

Bekijk Volledige Versie : webhosting in duitsland



davinci
05/05/11, 17:29
Ik vond de Lounge eigenlijk de meest logische plaats om dit topic te plaatsen. In aanbiedingen gezocht staan er de afgelopen jaren meerdere verzoeken voor duitse hosting waarop niemand reageert. Ik vermoed dan ook dat niemand dit hier kan/wil aanbieden.
Ik zoek dan ook géén aanbieding van een van de forumleden, maar evt aanbevelingen of ervaringen.


Wij zijn op zoek naar duitse webhosts. We zien door de bomen het bos niet meer, de grote partijen zijn veel te log en groot(strato , one . com, Hostloco . com) en er is 'niets mogelijk'. Een lokale partner in duitsland lijkt ook niet verder te komen dan dit soort partijen. Ligt dit aan ons? of is de hostingmarkt echt zo in DE?.

Daarom, is er iemand met ervaring of aanbevelingen? Geen budgetmeuk, maar gewoon keurige hosters. Engelse ondersteuning zou ook fijn zijn.

Nogmaals, dit is géén 'ik zoek een aanbieding' van één van de WHTNL leden, maar zie het als 'ervaringstopic'

The-BosS
05/05/11, 18:01
Je zou eens kunnen proberen bij internetX (http://www.internetx.com/) die hebben een 5 datacenter locaties in duitsland en geven support in het engels.

wwa55
06/05/11, 09:11
Portunity.de is een duitse webhoster die niet al te groot is en ook engelstalige ondersteuning heeft. In het verleden wat sites bij gedraaid, dat beviel goed.

Domenico
06/05/11, 13:16
Je kan het via Leaseweb proberen. Zij opereren ook in Duitsland maar weet niet of de support daarvoor in het Nederlands kan. InterNetX is ook een bekende natuurlijk. je kan ook eens kijken naar Server4u. Heb er verder geen ervaringen mee eerlijk gezegd.

Succes!

davinci
06/05/11, 16:44
Bij Leaseweb was ik al geweest en ben daar ook doorverwezen naar Netdirekt (duitse tak), maar die doen alleen colo en vps.
Idem voor server4you
Internetx kende ik alleen als domeinboer, maar een snelle website scan levert daar ook alleen maar servers op.

Allemaal een beetje overkill voor onze klant... Wellicht was ik een beetje onduidelijk, maar het gaat juist puur om een webhostingaccountje, dus geen dedicated oid.
en een managed vps oplossing is prijstechnisch dan weer absoluut niet interessant.

Ik ga sowieso portunity eens beter bekijken.