PDA

Bekijk Volledige Versie : mainswitch



Desmond
13/02/03, 00:53
We hebben digitaal handje geschud ;) Alles is over en we zijn weer vriendjes ...

mainswitch
13/02/03, 00:56
wat ???

begin je mij nu daar ook van te beschuldigen

je bent echt lekker bezig he..

je maakt goede vrienden op deze manier

[Elwin]
13/02/03, 00:57
......

mainswitch
13/02/03, 00:58
Elwin

dit is toch nu wel heel erg duidelijk wie bezig is toch?

Desmond
13/02/03, 00:59
dat is toch overduidelijk ... stop ermee dit is mijn laatste post
de mazzel

Deimos
13/02/03, 00:59
Mensen hoe oud zijn we? Wordt volwassen en gedraag je zo. Jullie zetten niet enkel jezelf voor schut maar ook de bedrijven waar jullie werkzaam voor zijn en of contacten mee onderhouden. Is er onenigheid ga dan om de tafel zitten en los dit op een fatsoenlijke manier op en niet met dit achterbakse gedrag.

Wie er begonnen is en wie wie nou precies zwart maakt zal mij een worst wezen, maar het dient bij deze te stoppen!!

Voor de genen die dat niet doen, zullen wij gepaste maatregelen nemen.

mainswitch
13/02/03, 01:01
agree

[Elwin]
13/02/03, 01:01
Origineel geplaatst door Deimos
Mensen hoe oud zijn we? Wordt volwassen en gedraag je zo. Jullie zetten niet enkel jezelf voor schut maar ook de bedrijven waar jullie werkzaam voor zijn en of contacten mee onderhouden. Is er onenigheid ga dan om de tafel zitten en los dit op een fatsoenlijke manier op en niet met dit achterbakse gedrag.

Wie er begonnen is en wie wie nou precies zwart maakt zal mij een worst wezen, maar het dient bij deze te stoppen!!

Voor de genen die dat niet doen, zullen wij gepaste maatregelen nemen.

Eindelijk thank you..dan kan het weer rustig worden :p
Ennuh check je mail is :D

cridea
13/02/03, 11:27
Dis nou al de 3e thread die ik lees tussen mainswitch en Desmond, het wordt hier haast xventushostingtalk.

Domenico
13/02/03, 11:40
Origineel geplaatst door byh
Dis nou al de 3e thread die ik lees tussen mainswitch en Desmond, het wordt hier haast xventushostingtalk.

Dat dacht ik dus niet!
Case en thread closed...