PDA

Bekijk Volledige Versie : Te Koop: Mooie Layout



NicoV
27/08/02, 16:47
Aangezien dit een grote rage op wht.com is, leek het mij leuk om het hier ook eens te proberen.

Ik heb een tijdje aan deze layout geklust tijdens te zomer omdat ik hem voor een website wou gebruiken, maar heb besloten hier niet verder mee te gaan.

Daarom ben ik bereid deze layout te verkopen (en aanpassen natuurlijk) aan diegene die er een redelijk bod voor doet (of het hoogste bod natuurlijk).

de layout is hier te bezichtigen: http://www.hostingdirectories.com/nicov/Blue-Grey-futuristic.jpg

con-net
09/02/03, 02:06
Hij doet niet, of geld dit aanbod al niet meer? Want ik had de layout graag willen bekijken.

Deimos
09/02/03, 02:08
Denk niet, dat het aanbod er nog is. Te meer als je bekijkt dat dit bericht 27 Augustus 2002 is gepost. Das al 6 maandjes terug inmiddels :)

RobbertC
09/02/03, 13:33
Kenshin, gelieve ook niet al die oude koeien uit de sloot te halen :)

con-net
09/02/03, 20:34
Ja sorry maar ik ben hier nog niet zo lang en zie dan van die oude berichten staan die ik dan best interesant vind, maar dan ben ik zoals u ziet allang te laat.

RobbertC
09/02/03, 20:46
Mja, viel me gewoon op dat je wat oude threads naar boven had gehaald. Op zich niet erg hoor, als het tenminste nog wat nuttigs bijdraagt. Verder is het jij of je ipv u :)