PDA

Bekijk Volledige Versie : [GZ] Online CRM systeem



Anoniem
18/04/11, 21:09
Beste WHT'ers,

Voor een klant van mij ben ik op zoek naar een goed CRM pakket.
Op dit moment gebruikt deze klant het programma Agereon (http://www.agereon.nl/), maar volgens de klant laat de dienstverlening / support te wensen over.

Een korte beschrijving van Agereon:


Een compleet softwarepakket dat uw administratieve organisatie ordent, ondersteunt en beheert. Van het eerste klantcontact tot de laatste factuur, van tussentijdse rapportage tot afrondende aangifte. Een totaaloplossing die zich onderscheidt in functionaliteit, gebruiksvriendelijkheid én betaalbaarheid.


Zij betalen op dit moment per werkplek (men heeft er 10) € 10,- per maand.

Nu is deze klant op zoek naar een andere aanbieder van een online CRM systeem. Mijn eindklant heeft de volgende verwachtingen:

- Simpel bruikbaar systeem, zonder onnodige schermen, popups, etc
- Goede en snelle ondersteuning
- Volledige backups van het complete systeem
- Eenvoudige installatie van cliënt software (indien noodzakelijk)

Ik heb dit traject als volgt gepland:
Degene met de meest voordelige en goede aanbieding breng ik in contact met mijn eindklant. Vanaf dat moment stap ik er volledig tussenuit. De klant zal dan met vragen/opmerkingen/storingen direct met de aanbieder contact opnemen.

Graag ontvang ik voorbeelden / aanbiedingen in dit topic.

Indien je een online test omgeving hebt, waar de eindklant in kan snuffelen, zou ik deze zeer graag van je ontvangen.

Alvast hartelijk dank voor de tijd en moeite.

vne
19/04/11, 00:37
Ik kan je niet zelf helpen bij dit systeem maar wellicht is het handig om te vermelden wat het zoal moet kunnen. CRM systemen kunnen varieeren tussen een opensource pakketje en een SAP omgeving.

Anoniem
19/04/11, 08:28
Eigenlijk verwacht de klant dezelfde functionaliteit als hetgeen dat ze nu gebruiken. Ze gebruiken nu het pakket Agereon.
Zoals in de openingspost vermeldt, heeft dit de volgende functionaliteit:



Een compleet softwarepakket dat uw administratieve organisatie ordent, ondersteunt en beheert. Van het eerste klantcontact tot de laatste factuur, van tussentijdse rapportage tot afrondende aangifte. Een totaaloplossing die zich onderscheidt in functionaliteit, gebruiksvriendelijkheid én betaalbaarheid.


Het gaat dus om een compleet online facturatie / boekhoud pakket.

ju5t
19/04/11, 09:08
Compleet zegt natuurlijk niet zoveel. Maken ze bijvoorbeeld gebruik van iedere module die staat aangegeven op de website van dat bedrijf? Missen ze functionaliteiten? Wij gebruiken overigens geen online pakket, dus direct kan ik je geen advies geven, maar dit lijkt me wel belangrijk om te weten.