PDA

Bekijk Volledige Versie : Regionale bijeenkomsten Vereniging van Registrars



Ber|Art
14/04/11, 13:13
Regionale bijeenkomsten Vereniging van Registrars

Afgelopen maand hebben SIDN en vertegenwoordigers uit het registrarveld overeenstemming bereikt over de oprichting van de Vereniging van Registrars (VvR) die SIDN gevraagd en ongevraagd zal adviseren over beleidskwesties en de belangen van de .nl-registrars daarin zal behartigen. De VvR kan ook een lid voor de Raad van Toezicht van SIDN voordragen.

Oprichting
De oprichting van de VvR wordt gecoördineerd door een oprichtingsbestuur dat als taak heeft op korte termijn een volwaardig, verkozen bestuur te installeren. Hiertoe zal het oprichtingsbestuur registrars informeren, kandidaat-bestuurders werven, een eerste algemene ledenvergadering organiseren, een bestuur voorstellen en een stemming organiseren.

Vier regionale bijeenkomsten
Om registrars te informeren over het oprichtingsproces en de taken en bevoegdheden van de VvR organiseert het oprichtingsbestuur in april en mei vier regionale bijeenkomsten. De bijeenkomsten vinden plaats op vier verschillende data en in de volgende plaatsen:

19 april, Movenpick Hotel, Voorburg;
20 april, Hotel Haarhuis, Arnhem;
10 mei, Aristo, Eindhoven (met Engelstalige webcast en tolk voor buitenlandse registrars);
11 mei, De Tamboer, Hoogeveen.

Aanmelden
U kunt zich aanmelden voor één van deze sessies via www.vvrbijeenkomsten.nl. Hier vind u tevens het programma.

Heeft u vragen naar aanleiding van dit bericht neemt u dan contact met onze afdeling Registratie & Service via support@sidn.nl of telefoonnummer 026-352 55 55.

Ber|Art
14/04/11, 13:53
Mochten er vragen zijn kan je die hier aan mij stellen! :)

ebhosting
14/04/11, 15:39
Komen er nog meer bijeenkomsten? Vind de regionale dekking wat typisch. Vanuit Lelystad bv is alles minstens 1 1/2 uur rijden.

Ber|Art
14/04/11, 15:46
Daar is voorlopig helaas niet in voorzien, we hebben geprobeerd te kijken naar de EPP Roadshows en toen zo goed mogelijk centraal gekozen. Maar het is de moeite waard hoor! ;) voor mij uit Breda is de eerste meeting in Voorburg ook 1.11 minuten rijden...

ebhosting
14/04/11, 15:51
ok. ga kijken wat past. Dank je.

Ber|Art
14/04/11, 16:01
Graag gedaan, trouwens de Routebeschrijvingen en de Deelnemerslijst staan ook op: http://www.vvrbijeenkomsten.nl/

Ber|Art
15/04/11, 16:08
Zijn er al WHT users die op een van de Roadshow komen?

Ber|Art
19/04/11, 17:19
Tot vanavond! ;)

almar
19/04/11, 17:42
Helaas, ik vind totaal 2 uur+ toch teveel tijd kosten. Van de opgebouwde reserves hadden nog wel twee extra centrale locaties aangewezen mogen worden wmb. Die staffelkorting werd ook door de strot gedrukt, dus ik heb weinig geloof dat er echt invloed uitgeoefend kan worden. We gaan het vast allemaal meemaken.

Ber|Art
20/04/11, 09:30
Het was gister druk en het was een erg goede Roadshow, Maarten, Erik, Arno en Michiel BEDANKT voor jullie duidelijk uitleg! Ik hoop dat dit vanavond weer zo gaat / is :)

Ber|Art
20/04/11, 09:34
... dus ik heb weinig geloof dat er echt invloed uitgeoefend kan wordenDat is jammer want dit gaat echt wel gebeuren, op de site van de SIDN staan alle documenten en uitleg waarom we wel invloed kunnen uitoefenen.

En w.b.d. Roadshows, wij vonden 5 (verspreid over het land) genoeg! De laatste is in Utrecht tijdens de relatiedag wellicht ben je er dan wel?

Ber|Art
10/05/11, 12:28
Op de VvR-bijeenkomst van a.s. dinsdag in Eindhoven zal voor Nederlandstalige relaties een webcast beschikbaar zijn. De link naar de webcast is op 10 mei te vinden op www.vvrbijeenkomsten.nl. U kunt via de webcast de bijeenkomst volgen en via Twitter vragen stellen aan de sprekers (@vvrsidn).

Vragen over de webcast kunt u ook op Twitter stellen aan SIDN (@SIDN) of mailen aan support@sidn.nl.

groenleer
10/05/11, 14:50
Ik join de webcast wel, mits het op fatsoenlijke tijden is.
Tot hoe laat duurt de sessie? Heb later op de avond ook nog andere verplichtingen.