PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] UPS model MGE Galaxy 3000 20 kVA



E H T
14/04/11, 12:18
Kunnen wij hier iemand blij mee maken? Wegens uitbreiding is deze sinds kort buiten gebruik.

Voor specs:

http://www.apc.com/products/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=G3TUPS20

PowerToTheUsers
14/04/11, 12:54
Enig idee van de leeftijd?

E H T
14/04/11, 13:28
Uiteraard, deze is +/- 3,5 jaar.. de bon is nog ergens aanwezig.. is verder in prima staat!
Zou er +/- nog 3K voor willen hebben.. tegenbiedingen zijn altijd welkom en hij moet toch weg!

DJSmiley
21/04/11, 20:49
Heb je wat meer info? Wat is de accuconfiguratie, is het een kale ups of is incl bypass paneel? met of zonder netwerk management?

Verder vind ik je prijs hoog. Ik heb onlangs nog net naast een APC Silcon 20kVA gegrepen incl bypass, die ging voor 250 weg. (ok, dat is dan wel een stuk ouder model, maar toch)

Gezien de leeftijd van 3,5 jaar zijn nieuwe accu's denk ik wel met gemak nodig, dus die kosten komen er dan ook nog bij.

Ik ben nl op zoek naar een beetje fatsoenlijke UPS van 15-30kVA, maar dat ligt natuurlijk wel aan het totaalplaatje

E H T
26/04/11, 00:24
Begrijpelijk! Ik ga de config even bij elkaar halen en dan zal ik het posten!

E H T
03/05/11, 18:44
Hi!

Sorry was er even tussenuit, vandaar weer een iets latere reactie uiteraard..

ik copy even wat ik doorkreeg van mijn collega..


Bypass: I believe there is one included on the UPS.
-Net management: this is correct, there is a network management card, and an RS323 interface for an external sensor (temperature and humidity),
-Accus: I believe the accus where last changed when we moved to the building in mid-2007 ? I do not remember if we replaced them later ?

En ik heb hem gevraagd nog een shot te maken van the running data, dat kan ik ook nog sturen..

Mvg, Koen