PDA

Bekijk Volledige Versie : Transip WHMCS integratie



Anoniem
12/04/11, 20:04
Hallo,

Ik heb nu al meerdere keren geprobeerd om Transip in mijn WHMCS systeem te integreren, maar het wil maar niet lukken. Graag zou ik het mogelijk willen maken dat er vanaf mijn site realtime domeinen geregistreerd kunnen worden. Voor iemand die dit al eens gedaan heeft moet het niet al te moeilijk zijn denk ik?

Gelieve een PM te sturen met vraagprijs indien interesse.

B.v.d.
Güney Doganer

(Mijn excuses aan de mods voor de dubbele post in 2 forums)

Pantsy
12/04/11, 20:14
Ik heb zojuist de dubbele post weggehaald, het heeft geen zin om dubbele posts te plaatsen.

Moc
12/04/11, 20:31
http://tinyurl.com/63pdsbs

Et voila, het eerste resultaat in de lijst geeft al de TransIP website weer met een speciaal ontwikkelde module.
Altijd handig, dat google...

Triloxigen
13/04/11, 01:00
Dan moet de TS duidelijker zijn wat zijn probleem is...

Moc
13/04/11, 15:41
Mijn excuses als het zo bot overkwam, maar de TS had misschien wat meer informatie moeten geven m.b.t tot zijn probleem. Zo wordt er niet verteld wat er tot nu toe geprobeerd is, en wat er mis gaat/ging.
Het is bijvoorbeeld helemaal niet duidelijk of de TS al deze module van TransIP zelf geprobeerd heeft, en er worden geen voorbeelden van foutmeldingen of problemen gegeven.

En j-d-v, neuh niet slim maar ik heb persoonlijk de neiging om kortaf/ironisch/bot te doen tegen mensen die snel naar een antwoord willen zonder er moeite voor te doen. Het gebrek aan informatie in de start post verklaart daarom mijn eerste reactie.

Anoniem
14/04/11, 11:59
Mijn excuses. Ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik het over de WHMCS Transip module had.
Mijn probleem is dat ik geen domeinnamen kan registreren. Het werkt gewoon niet.
WHMCS laat bijv. een domeinnaam zien als actief, terwijl Transip het niet eens registreert.

Axel Polfliet
14/04/11, 12:01
- Is SOAP aanwezig op de server waarop je de module probeert te gebruiken (volgens mij heb je die nodig)?
- Heb je de API ingeschakeld in het TransIP controlepaneel?
- Heb je al een API wachtwoord opgegeven en deze correct ingevoerd bij de instellingen?

Anoniem
14/04/11, 12:05
Ik ben nu alles aan het overzetten op een nieuwe server, maar er hoort wel SOAP te zijn dacht ik.
Wat de laatste 2 vragen betreft, ja ik heb alles geactiveerd en ingevoerd.

Moc
14/04/11, 12:08
Even ter bevestiging:
WHMCS heeft ook een optie 'ReadOnlyMode' (Setup - Domain Registars - TransIP), die staat uit neem ik aan?

Axel Polfliet
14/04/11, 12:10
Ik ben nu alles aan het overzetten op een nieuwe server, maar er hoort wel SOAP te zijn dacht ik.
Wat de laatste 2 vragen betreft, ja ik heb alles geactiveerd en ingevoerd.

De aanwezigheid van SOAP kan je even controleren door een PHP info bestandje aan te maken.