PDA

Bekijk Volledige Versie : Buitenkansje Dell 1350CNW Color Laser Printer, LAN, Wifi. 125€ excl. btw



FOXCOM Services
06/04/11, 14:58
Bij deze willen wij jullie WHT leden attent maken op een buitenkansje de Dell 1350CNW color laser printer met naast USB aansluiting ook netwerk(RJ45) en wifi!

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=be&l=nl&cs=bedhs1&sku=210-33748&baynote_bnrank=0&baynote_irrank=1&~ck=dellSearch

Wij kunnen u deze printer uiteraard nieuw in de doos leveren voor de prijs van 125€ excl. btw
Levering binnen de Benelux inbegrepen.

Beperkte stock snel zijn is de boodschap!

pierce
06/04/11, 15:26
Helemaal nieuw incl toners? (dus niet refurbished oid?)
Garantie?

FOXCOM Services
06/04/11, 15:31
Voor de duidelijkheid:

- Nieuwe toestellen (niet refurbished)
- Incl Toners
- Garantie Dell One Year
- Met factuur

Dus geen adertjes onder het gras gewoon een Super Deal!

cyrano
06/04/11, 19:56
Dus geen adertjes onder het gras gewoon een Super Deal!

Oef. Ik hou niet zo van rood en groen als kleurcombinatie :-)

beenske
07/04/11, 08:45
Mooie aanbieding tegen een scherpe prijs!

FOXCOM Services
07/04/11, 16:37
bedankt :lovewht:

bbob
08/04/11, 11:02
Nu de grote vraag.

Toner bij de printer is dat zogenaamde startkit met helf aan toner. c.q hoeveel pagina's wordt er opgegeven voor de meegeleverde toner.

Wat kosten losser toner cartridges. Prijs is wel leuk maar de prijs van de toner bepaald uiteindelijk de kosten als je een beetje print.

FOXCOM Services
08/04/11, 16:11
Al deze vragen kan je zo op de site van Dell vinden.

Toners zijn inderdaad startkit zullen +- 350 pagina's meegaan
Standaard toners gaan +-700 pagina's mee zowel zwart als de kleuren
High capacity toners +-2000 pagina's voor zwart, +-1400 pagina's voor cyan, magenta, yellow

Verder gezien de prijs is deze printer gericht op Thuis, SOHO, klein bedrijf. Voor veel afdrukken moet bij machines boven de 800€ zijn.

Prijzen van de toners tussen de 50€ & 61€ excl. btw naargelang zwart of kleur en standard of high capacity. Het is een van de zuinigere licht kleuren laser printers(gezien zijn segment uiteraard!)

Als je de exacte prijzen wil zien verwijs ik je naar de link in mijn eerst post en dan configureer je die printer en bij toners zie je de prijzen staan.

Paul Z.
08/04/11, 22:30
Al deze vragen kan je zo op de site van Dell vinden.

Toners zijn inderdaad startkit zullen +- 350 pagina's meegaan
<snip>

Wat is inbegrepen
Dell Colour Printer 1350cnw
Cd met installatiesoftware (printerdriver en Dell Supplies Management-software)
De Dell 1350cnw wordt geleverd met een zwarte tonercartridge (rendement van 700 pagina's3)
De Dell 1350cnw wordt geleverd met kleurencartridges (rendement van 700 pagina's3)
<snip>

Ik zat er aan te denken om er eentje te bestellen... Maar ik vind het vreemd dat de toners een lagere capaciteit hebben dan geadverteerd? Zijn deze printers 100% nieuw, dus geen refurbished/demo/etc?

FOXCOM Services
09/04/11, 13:59
Heb net een doos opengedaan, toners zitten standaard al in het toestel enige wat ik op toners zie is Ship with, wat dus aangeeft dat de toner bij het toestel zat. Ook een usb-kabel gevonden die er niet zou mogen inzitten. Ik bel er maandag wel even voor hoe het nu zit met die toners. Ik zou er van uit gaan dat het dan toners van 700 pagina's zijn. Maar maandag bel ik wel even voor de zekerheid.

Zitten overigens aan de laatste 10 toestellen die we nog hebben en OP=OP & WEG=WEG

FOXCOM Services
09/04/11, 14:00
Zijn 100% geen Demo of Refurbished toestellen

pierce
09/04/11, 14:09
Als ik me niet vergis zijn toners meegeleverd met de printer slechts voor 50% gevuld, zie ook http://www.printershop.nl/product/114538/dell-1350cnw.html

Dat is standaard bij Dell.

FOXCOM Services
09/04/11, 19:42
Wat ook mijn idee, alleen bij Xerox heb ik al volle toners bij de toestellen zien zitten. De code op de dell toners is nergens info op internet over te vinden wat me doet vermoeden dat het start toners zijn. Op zich voor die prijs kan je niet klagen denk ik zo!

Hebben er nu nog 4 op stock ze verkopen gelijk zoete broodjes

FOXCOM Services
11/04/11, 14:50
Mag slotje op alles verkocht!