PDA

Bekijk Volledige Versie : [GZ] Railkit HP DL360 G3 en G4



D. ter Horst
30/03/11, 12:04
Beste,

Ik ben (eigenlijk voor a.s. vrijdagmiddag) op zoek naar een railkit voor een HP DL360 G3 en een HP DL360 G4 (2 railkits dus). Binnenrails zijn wel aanwezig, dus mocht iemand alleen buitenrails hebben, dan is dat ook een optie.

Ik kan de rails vrijdag ophalen op weg naar het datacentrum in Rotterdam. Dus als het op de route ligt (vertrek: Zwolle) of in de buurt van Rotterdam/Zwolle heeft dat de voorkeur. Alternatief is vanavond of morgenavond mits in de buurt (+30km) van Zwolle. Railkits hoeven niet persé in één koop, dus mocht je een losse set hebben liggen laat het dan ook even weten.

Graag hoor ik of hier iemand nog zoiets heeft liggen.

Vriendelijke groet,

Daniel ter Horst

Kippenijzer
30/03/11, 12:26
Zover ik me herinner heeft de G4 dezelfde rails als de G5-7 serie (of iig compatible), waar de G3 meen ik de G2 rails heeft. Indien dit zo is (dus de huidige binnenrails van de G3 verschillen tov de G4) heb ik volgens mij nog wel een setje G2/3 buitenrails liggen die voor zeg 17,50 opgestuurd kunnen worden (woon in Groningen).

D. ter Horst
30/03/11, 14:34
Beste Kippenijzer, wat je aangeeft klopt helemaal. Mocht er niemand zijn die kan leveren voor a.s. vrijdag, dan neem ik zeker nog even contact met je op. Bedankt.