PDA

Bekijk Volledige Versie : ccchosting



BsHosting
29/03/11, 21:40
Heeft iemand toevallig een werkend telefoonnummer van ccc hosting.

Een reparatie klant van mij heeft daar zijn bedrijfssite lopen en krijgt al heel de dag geen mail meer binnen.
Inloggen op webmail lukt en daar is de mailbox gewoon leeg dus kortom de mail verdwijnt schijnbaar.
Ook testmails komen daar niet in aan ook in outlook niet.

Klant heeft een 06 geprobeerd die is afgesloten, het 0900nr is afgesloten en er is als je hun site geloofd geen storing.

Dus als iemand een werkend telefoonnummer heeft graag per pm zodat die klant iemand kan spreken daar.

Justin Nijs
30/03/11, 11:01
Ik kon hier een telefoonnummer vinden: http://www.sitemasters.be/webhosting/3/93/niet_gratis/CCC_Hosting/414

Echter weet ik niet of deze klopt.

BsHosting
30/03/11, 11:39
Klant belde me net op mailprobleem is opgelost telefoonnr werkte nog niet maar ja ze kunnen mail ontvangen das het belangrijkste.

Bedankt voor het meedenken.

huib.boreel
22/08/11, 11:03
Ik heb sinds afgelopen vrijdag 19 aug groot probleem. Ons bedrijf kan geen email meer ontvangen en we zijn totaal afhankeliojk van aanvragen en orders via email. Wie kan mij aan tel nr helpen van CCC Hosting (of adres). desnoods rijd ik er heen, want er wordt niet gereageerd op mijn mails!!!! gaarne dringend reactie, dank!!! u kunt mij ook emailen naar huib.boreel@gmail.com

dreamhost_nl
22/08/11, 13:09
Het telefoonnummer (en het adres) uit het uittreksel KVK staan hierboven genoemd. Heb je dat al geprobeerd?

Boyke
22/08/11, 14:13
Vanaf hun website:

"Bereikbaarheid Support
30-03-2011
Onze supportdesk is vanaf heden alleen via mail te bereiken. Indien u uw telefoonnummer vermeld bellen wij u terug."

Maar op e-mail wordt ook niet gereageerd blijkbaar

patrickekkel
22/08/11, 15:42
Het nummer van hierboven heb ik al geprobeerd voor Huib

ik ben nu voor hem bezig ik zal nogmaals een uitreksel opvragen van ccc hosting

Pantsy
22/08/11, 15:55
Het is onnodig om een oud topic omhoog te schoppen hiervoor, ik weet niet hoe lang huib al wacht... is het minder dan 24 uur (of zelfs 48 uur gezien het weekend net voorbij is), geduld is een schone zaak.