PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht (langdurige) samenwerking webshops/projecten (opens, front/backend,..)



Anoniem
22/03/11, 13:02
Hoi,


Wij zijn op dit moment op zoek naar iemand met voldoende kennis(en tijd!) in huis om mee te werken aan een aantal projecten, specifiek webshops.

Om mijzelf even voor te stellen: Ik kom zelf uit de reclamewereld. Na hier een aantal te hebben gewerkt ben ik een jaar geleden freelance gegaan. Ik werk nog steeds veel samen met het reclamebureau waar ik eerst werkte, alleen nu natuurlijk op freelance basis. Op deze manier blijf ik dus met regelmaat nieuwe opdrachten krijgen. Ik ben zelf de grafische man. Ik heb wel kennis van css/slicen/scripten, maar dit laat ik (tot nu toe) door een andere freelancer doen aangezien dit gewoon sneller is. Mijn partner is de commerciele man en zorgt voor nieuwe projecten.

Wat we zoeken: aangezien steeds meer klanten naast hun website een webshop willen zoeken we iemand die voldoende kennis van zaken heeft mbt het opzetten van een webshop. Welke manier? Dat is aan jou, als het maar goed functioneert. Opensource, op maat, ... zolang het voldoet aan de eisen van de klant is het voor ons goed.

Het zou nog beter zijn als je voor ons zowel frontend als backend kunt verzorgen. Op deze manier blijft het bij een persoon. Wij leveren een bronbestand aan met het ontwerp, jij css'd/sliced de website, en hangt de webshop hier aan vast. Betalingsmodules kun je vanzelfsprekend ook implementeren (iDeal, cc, pp, ..)

In het kort:
jij kunt:
-frontend+backend
-webshop (+betalingsmodules)

Systemen als shopify enz is geen optie, wij raden een maandelijks bedrag/extra kosten over transacties niet aan naar onze klanten(tenzij er hier erg overtuigende tegenargumenten voor komen..).

Lokatie maakt niet uit alhoewel regio Brabant een kleine pre zou zijn.

Als de samenwerking goed verloopt zien wij geen reden om niet meer projecten langs jou/jullie te laten lopen.

Laat ons horen via pm/bericht waar je/jullie expertise ligt. Wij faktureren gewoon door natuurlijk.

Mvg,

Boyke
20/04/11, 21:53
Beste,

Volgens mij kunnen wij alles bieden wat u vraagt, ik zou dus graag een keer met u om de tafel gaan om de mogelijkheden te bespreken.

Wij bieden diversen standaard webshops welke met maatwerk uitgebreid kunnen worden naar gelang de wensen/eisen van de klant.

Ik zie uw e-mail graag tegemoet op boy [<at>] atsc [<dot>] nl

Icheb
30/04/11, 12:18
Ook wij kunnen hoogstwaarschijnlijk u hierin prima van dienst zijn.
Dankzij het feit dat wij erg goede contacten met een bepaalde betaaldienstprovider hebben, kunnen we relatief makkelijk integraties maken in diverse sites of shops.

Momenteel zijn wij voornamelijk actief in de markt van softwareontwikkeling, al hebben wij voor enkele webshopsystemen ook de betaalplugins ontwikkeld voor de bovengenoemde betaaldienstprovider.

Mocht u hier eens verder over willen praten, zie ik uw mail op mijn adres sebastian _at_ sebsoft.nl graag tegemoet ;).