PDA

Bekijk Volledige Versie : Reclame maken



BlackHorse
28/02/11, 12:04
Ik zit met een probleempje wij hebben diverse webshops en daar maken wij ook reclame voor via diverse websites en forums(allemaal in onderdelen van de bewuste websites of met toestemming van de beheerders).

Nu hebben wij onlangs een website overgenomen met MP3 koptelefoons en die hadden een aardig aantal bezoekers maar sinds de aankoop door ons is dat best aardig ingeklapt wat betreft bezoekers en klanten. Nu vraag ik me af waar kan je in G*** naam reclame maken voor dit soort producten.

Iemand suggesties

mauer
28/02/11, 12:16
Dan zou ik mij eerst eens afvragen hoe het komt dat het bezoekersaantal ineens zo in elkaar gestort is. Fora over muziek, geluid, hardlopen etc?

BlackHorse
28/02/11, 12:19
Dan zou ik mij eerst eens afvragen hoe het komt dat het bezoekersaantal ineens zo in elkaar gestort is.

Dat zijn we inderdaad aan het doen. Door te kijken naar de verwijzende sites en te checken bij onze/vorige eigenaar klanten.

R. Persoon
28/02/11, 12:54
Misschien bezocht de vorige eigenaar zijn site gewoon zelf tientallen keren per dag en waren daarom de statistieken hoog? Heb ik zelf ook weleens meegemaakt.

Qua promotie, Adwords al geprobeerd? Als je wilt heb ik hier nog wel een paar codes voor 50 euro gratis advertentietegoed liggen, PM maar als je er een wilt. Adwords levert toch altijd wel leuke dingen op.

BDigitinternetdiensten
28/02/11, 21:14
Misschien is je google ranking wel niet goed? zijn altijd punten om te verbeteren natuurlijk. Post anders de site?

WebMeso
28/02/11, 21:35
Nu hebben wij onlangs een website overgenomen met MP3 koptelefoons en die hadden een aardig aantal bezoekers maar sinds de aankoop door ons is dat best aardig ingeklapt wat betreft bezoekers en klanten. Nu vraag ik me af waar kan je in G*** naam reclame maken voor dit soort producten.

Iemand suggesties

Waar kan je reclame maken voor dat soort producten:

1. Internet.
2. Kranten.
3. Folders.
4. Tijdschriften.
5. De radio en televisie.
etc.


Dat zijn we inderdaad aan het doen. Door te kijken naar de verwijzende sites en te checken bij onze/vorige eigenaar klanten.

Misschien is dat de reden dat hij het verkocht, omdat de bezoekersaantallen achteruit liepen.

BlackHorse
01/03/11, 08:29
Misschien is je google ranking wel niet goed? zijn altijd punten om te verbeteren natuurlijk. Post anders de site?

Wil de zoekresultaten van de website niet beinvloeden door een post hier.

WebMeso
01/03/11, 15:19
Wil de zoekresultaten van de website niet beinvloeden door een post hier.

Dan post je de domeinnaam en extensie los van elkaar, bijvoorbeeld: website .com of je gebruikt lmgtfy.com (http://lmgtfy.com) om de link te maskeren.

BlackHorse
02/03/11, 08:24
Dan post je de domeinnaam en extensie los van elkaar, bijvoorbeeld: website .com of je gebruikt lmgtfy.com (http://lmgtfy.com) om de link te maskeren.

Dat is inderdaad een goeie. Nou hierkomt ie dan: http://tinyurl.com/45kc59t

WebMeso
02/03/11, 11:09
Dat is inderdaad een goeie. Nou hierkomt ie dan: http://lmgtfy.com/?q=www.******.nl

Nu doe je het eigenlijk nog fout. De url is nog te zien. Je had er een tiny url van moeten maken. Zoals dit http://tinyurl.com/45kc59t
Misschien kan je een mod een PM sturen of aardig aankijken om het te veranderen. Ik heb hem in mijn quote al zelf gecensureerd.

mauer
02/03/11, 15:17
Te laat, hij is al geindexeerd door google...

wwa55
17/03/11, 12:46
Zijn alleen de bezoekersaantallen ingeklapt en daardoor ook de bestellingen of zijn het aantal bestellingen ongeveer wel gelijk gebleven? Want daar gaat het uiteindelijk om. En is de vorige eigenaar niet een dergelijk initiatief weer zelf gestart?

Magus
17/03/11, 13:20
wellicht is het handig om een forum waar jouw doelgroep erg actief is te benaderen, om daar een bannertje te kunnen plaatsen?

BlackHorse
17/03/11, 14:57
Zijn alleen de bezoekersaantallen ingeklapt en daardoor ook de bestellingen of zijn het aantal bestellingen ongeveer wel gelijk gebleven? Want daar gaat het uiteindelijk om. En is de vorige eigenaar niet een dergelijk initiatief weer zelf gestart?

Nee, hij is niet een soortgelijk initiatief gestart dat weet ik zeker en niet alleen het aantal bezoekers is ingeklapt maar ook het aantal bestellingen.

Stewie
17/03/11, 15:17
Te laat, hij is al geindexeerd door google...
Even aangepast - dan is ie zo weer weg (hopelijk).

wwa55
17/03/11, 15:40
Wat geeft degene van wie je hebt het gekocht voor verklaring van het instorten van de bezoekers? En maakte hij op dezelfde manier reclame als dat jij nu doet?

BlackHorse
17/03/11, 15:54
Wat geeft degene van wie je hebt het gekocht voor verklaring van het instorten van de bezoekers? En maakte hij op dezelfde manier reclame als dat jij nu doet?

Heb hem niet naar een verklaring gevraagd. Heb wel een aantal klanten om referentie gevraagd en die zijn ECHT klant bij de website geweest. Hij maakt volgens mij op dezelfde manier als ik reclame.

wwa55
17/03/11, 16:17
Dan lijkt het op puur toeval...