PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat is een redelijke prijs (2)



keepow
12/02/03, 20:00
Wat is een redelijke prijs voor:

50 gig. data
5 gig. space
Draaiend op linux.
Shared ip's

Alleen op basis van die dingen graag een prijs!?

Greetz Remco, Keepow.

superior-is
12/02/03, 20:48
Dat blijft imho teveel giswerk, omdat er ook o.a. rekening gehouden moet worden met:
- Wat is de kwaliteit qua bandbreedte?
- Wat voor een server is het en wat kan je erop plaatsen qua capaciteit?
- Wat voor service graad en wordt de meuk gebackupd?

etc etc

Het is bijna zoiets als: Zeg ik wil een website, wat gaat mij dat kosten? Teveel factoren om zomaar een prijs te noemen.

keepow
12/02/03, 20:49
Zeg alles middelmatige ,goede kwailiteit?

superior-is
12/02/03, 22:58
Als ik echt een prijs zou moeten geven, dan gok ik zo rond de 80 á 100 euro/maand. Heb je zelfs (als provider) nog een leuke winst mee, maar er zullen vast wel concullega's zijn die hieronder kunnen zitten.

malcolmx
13/02/03, 01:32
kijk naar topic "Wat is een redelijke prijs"

Morgen is de site online...
dan post ik... als het toegelaten is... anders laat ik email adres achter...

keepow
13/02/03, 11:56
Origineel geplaatst door superior-is
Als ik echt een prijs zou moeten geven, dan gok ik zo rond de 80 á 100 euro/maand. Heb je zelfs (als provider) nog een leuke winst mee, maar er zullen vast wel concullega's zijn die hieronder kunnen zitten.
nee kijk ik wil dat kopen, dus ik verkoop het niet!?

WebBizz
13/02/03, 12:32
Volgende keer iets duidelijker zijn dan :) Bij dat pakket zitten geen zaken als een domeinnaam, e-mail faciliteiten en dergelijke? Alleen schijfruimte, IP's en traffic?

HostingworX
13/02/03, 12:57
Ik denk dat ie bedoelt een dedicated server met 50 GB HD en 5 GB traffic erbij, en dat het hem voor de rest niet zoveel uitmaakt. ik denk inderdaad dat de prijs zo rond de 70 a 100 euro per maand komt te liggen.

keepow
13/02/03, 13:30
Origineel geplaatst door WebBizz
Volgende keer iets duidelijker zijn dan :) Bij dat pakket zitten geen zaken als een domeinnaam, e-mail faciliteiten en dergelijke? Alleen schijfruimte, IP's en traffic?

nope alleeen schijfruimte ip en traffic ,linux.

[Elwin]
13/02/03, 15:51
Origineel geplaatst door keepow


nope alleeen schijfruimte ip en traffic ,linux.

eh ? :D

VTI
13/02/03, 15:57
Origineel geplaatst door HostingworX
Ik denk dat ie bedoelt een dedicated server met 50 GB HD en 5 GB traffic erbij, en dat het hem voor de rest niet zoveel uitmaakt. ik denk inderdaad dat de prijs zo rond de 70 a 100 euro per maand komt te liggen.

ff verbeteren :p
50gig dataverkeer
en 5 gig ruimte

:p

Samuel
17/02/03, 11:38
Origineel geplaatst door keepow
Wat is een redelijke prijs voor:

50 gig. data
5 gig. space
Draaiend op linux.
Shared ip's

Alleen op basis van die dingen graag een prijs!?

Greetz Remco, Keepow.

Hangt van vanalles af . Ik denk dat je dit al makkelijk voor rond de 30 - 40 € / maand kan krijgen , zeker als je gaat kijken in Amerika . Servers in Europa zal dan al meteen een heel stuk duurder zijn .