PDA

Bekijk Volledige Versie : Eenmalig (PHP) programmeur voor data spidering



Anoniem
07/02/11, 21:21
Gezocht een (PHP) programmeur voor eenmalig data spidering.

Data moet in een MySQL database komen, maar csv opleveren mag ook.

ju5t
07/02/11, 22:19
Ik kan me voorstellen dat er iets meer informatie is gewenst vanuit de programmeer kant. Wat voor soort data moet er in kaart gebracht worden? Is er documentatie over het een en ander? Dit is erg summier zo.

RBeun
07/02/11, 22:33
Afhankelijk van hetgeen er opgehaald moet worden kunt u mij een pm sturen met informatie. Wij hebben ervaring op dit gebied.

Anoniem
08/02/11, 01:58
Ik kan me voorstellen dat er iets meer informatie is gewenst vanuit de programmeer kant. Wat voor soort data moet er in kaart gebracht worden? Is er documentatie over het een en ander? Dit is erg summier zo.

Deze informatie wordt natuurlijk verstrekt :) Zoveel werk is het niet, ik schat hooguit 1-3 uurtjes.

Triloxigen
08/02/11, 12:01
Ik heb al veel ervaring met het spideren van oa websites, webwinkels, webapps, etc.
Stuur even mailtje naar info apenstaart triloxigen.nl.

De tijd dat het kost ligt volledig aan wat gespiderd moet worden, veel websites hebben slechte code en dat maakt het lastiger en onbetrouwbaarder waardoor het meer tijd kan kosten.

RBeun
08/02/11, 12:34
Gister direct een pm gestuurd, heb geen reactie van u mogen ontvangen. U kunt mij ook e-mailen op info apenstaart acceleratic.nl.

Anoniem
08/02/11, 12:50
Gister direct een pm gestuurd, heb geen reactie van u mogen ontvangen. U kunt mij ook e-mailen op info apenstaart acceleratic.nl.

Geen PM ontvangen hier.

Ik zal straks even wat PM's de deur uit doen.

@Triloxigen
Er zit structuur en logica in de data.