PDA

Bekijk Volledige Versie : Website probleem met Javascript,



Colution
30/01/11, 20:29
Beste WHT-ers,

Weet niet of dit het juiste categorie is om dit te bespreken, maargoed dan graag wat aandacht gevraagt voor de moderators dit bericht te verplaatsen.

Ik heb een klein probleempje met een LOGO en Javascript probleen. Het gaat om het volgende adres, http://www.fullhostingservice.nl/obs. Op die website is een logo, die staat in een Div, met een Display block css status vermelding. Javascript valt bij 1 foto er niet onder maar de rest wel.

Welk probleem is dit en zijn er mensen die een idee hebben om dit op te lossen. Graag hoor ik wat meer van jullie.

Alvast bedankt, groetjes.

WebMeso
30/01/11, 20:46
Zou niet weten wat je bedoeld en wat een semester te maken heeft met een vraag stellen of in welk forumdeel dit geplaatst zou moeten worden. Je ontwikkelt een website voor een andere partij en kan dit soort problemen niet zelf oplossen? Maarja ik ben geen expert in javascript en deze functies, maar ik heb even in de broncode gekeken en het lijkt mij dat het grote stuk javascript tussen de head moet staan en niet in de body.

vne
30/01/11, 21:53
op regel 44 staat een komma te veel

'images/header4.jpg',

chielsen
30/01/11, 22:21
Ook niet, je moet ff de z-index op meer dan 1 instellen via css.

Yourwebhoster
30/01/11, 22:24
Ook niet, je moet ff de z-index op meer dan 1 instellen via css.

Klopt, je moet hem op 3 zetten.

chielsen
30/01/11, 22:25
Of 10 of 11 of 1000 of 10000000

Yourwebhoster
30/01/11, 22:26
Of 10 of 11 of 1000 of 10000000

Om in ieder geval de foto's te overlappen, dan weet hij dat ook weer. Hoger kan natuurlijk maar 3 zou in dit geval voldoende zijn.

Colution
31/01/11, 09:43
Maargoed het zal niet bij 4 foto's blijven :).. En dat is dan van toepassing op div #logo, of header ?

Piwi-Web
31/01/11, 11:03
Maargoed het zal niet bij 4 foto's blijven :).. En dat is dan van toepassing op div #logo, of header ?

je hebt het toch al opgelost? Hier staat je logo nu goed i.i.g.

Tip: Laat die afbeeldingen niet zo snel veranderen, wordt er gek van

WebMeso
31/01/11, 14:35
Het is opgelost ja, want die melding komt niet meer. Mijn mogelijke oplossing was het dus helemaal niet, maar ik ben dan ook geen javascript expert. Ik hoop dat je nog wat gaat doen aan het design, want het ziet er wel erg oldskool uit.

Colution
31/01/11, 21:29
@Piwi-web: Ja i.d.d. Ik zou zorgen dat ze wat minder snel gaan, Helaas ondervind IE een error als je op de website komt en geeft hij aan dat bepaalde codes ( neem aan JS ) niet getoont kan worden.

@WebMeso, Ach het is inderdaad opgelost, zelf ook niet zn expert in JavaScript - maargoed dit is voor mij allemaal leerzaam :sweatdrop:, Verder ga ik niet veel meer veranderen aan het design aangezien het totaal de kant op moest gaan van www.deachtsprong.nl.

Verder bedankt voor alle tips/weetje. :lovewht: