PDA

Bekijk Volledige Versie : Website maker gezocht



Anoniem
26/01/11, 19:26
Ik zou graag in contact komen met mensen die voor mij een website willen maken (hoeft niet erg uitgebreid). Betreft een website die gebruikt zal worden door een door mij op te starten bedrijf voor het geven van cursussen e.d. ). Ik ben bekend met PHP, HTML e.d., maar heb gewoonweg geen tijd om er zelf eentje te maken.
Graag PB bij interesse waarna ik wat uitgebreider op de website zal ingaan.

Bedankt

The-BosS
26/01/11, 19:30
Ik zou graag in contact komen met mensen die voor mij een website willen maken (hoeft niet erg uitgebreid). Betreft een website die gebruikt zal worden door een door mij op te starten bedrijf voor het geven van cursussen e.d. ). Ik ben bekend met PHP, HTML e.d., maar heb gewoonweg geen tijd om er zelf eentje te maken.
Graag PB bij interesse waarna ik wat uitgebreider op de website zal ingaan.

Bedankt

PM is niet mogelijk aangezien je anoniem bent (en ja dat is standaard zo bij aanbieding gevraagd). Tevens zit je hier op een webhosting forum voor webhosters en niet voor designers, dus ik denk dat je veel meer kans maakt op sitedeals ofzo dan hier. Tenzei je de duurdere kwalitatieve designers zoekt die hier aanwezig zijn.

Tim.Bracquez
26/01/11, 19:33
PM is niet mogelijk aangezien je anoniem bent (en ja dat is standaard zo bij aanbieding gevraagd).
Hier is hij niet anoniem.

Neem maar even contact op per PM / Mail, hier wel wat mensen zitten die jou kunnen helpen!

The-BosS
26/01/11, 19:40
Hier is hij niet anoniem.

Dan is het topic verhuist want daarstraks was hij toch echt anoniem.