PDA

Bekijk Volledige Versie : google adsense van poster toonen



jurgenHaw
17/01/11, 22:42
hey all,

ik ben van plan om een soort van blog op te zetten waarbij gebruikers zelf content kunnen toevoegen, om de bezoekers te belonen voor de content wil ik ze de mogelijkheid geven om hun eigen google adsense derop te zetten.

Vroeger had ekudos.nl ook zo'n systeem, maar nou niet meer
http://www.frank-ly.nl/ekudos-voegt-google-adsense-toe

- Vind google zoiets leuk? ik kan zosnel geen website vinden welke het momenteel doet,niet dat t illegaal is ofzow.
- Hoe kan ik zoiets het beste maken? moet ik enkel de pub-id van de poster weten? Of moet ik daarvoor ook een google_ad_lot hebben?

alvast bedankt voor jullie reacties


PS: volgens mij staat t topic hiero goed, mocht die toch fout staan, srry dan

Triloxigen
17/01/11, 23:45
Of het mag moet je in de voorwaarden lezen.

www.senserely.com doet dit al jaren overigens.
Zelf zou ik het doen, want je kunt wel verantwoordelijk gehouden worden voor content als je ads er ook bij staan.

agabird
02/02/11, 12:07
Je loopt het risico dat wel je hele URL geblokkeerd wordt voor adsense als er 1 van je bezoekers besluit maar eens goed te gaan klikken op een eigen adsense advertentie. Ik zou het niet doen.

Triloxigen
02/02/11, 12:29
Je loopt het risico dat wel je hele URL geblokkeerd wordt voor adsense als er 1 van je bezoekers besluit maar eens goed te gaan klikken op een eigen adsense advertentie. Ik zou het niet doen.

Niet alleen dat, als een gebruiker er een verkeerde advertentie op zet (adult gerelateerd) en er staat ook een advertentie van jezelf op kan je adsense account geblokkeerd worden.